עזבתי את העבודה בגלל שלא הסתדרתי עם אחת העובדות ומאוד רוצים שאני יחזור מה ממולץ?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום וברכה אולי זה קצת יהיה מסובך להבין אבל אשתדל להסביר את עצמי כמה שאפשר... למדתי בבית ספר שהוא גם פנימיה אחרי שסיימתי י`ב התחזקתי מאד ונכנסתי לשם בתור מדריכה במשך חודש,עם הבנות היה לי מאד כייף הרגשתי שהם מאד מתחזקות ותרמתי המון מה שכן יש לי קצת בעיה עם אחת מין הצוות שם,שכביכול לא מעריכה כלום ממה שאני עושה כי זה לא כ"כ ניראה כי אני בנאדם שלא מראה מה שאני עושה רק אחרי שיש תוצאות אז הן מעידות בפני עצמן ולעומת זאת יש אחרים שבידיוק ההפך שחיבות להראות וכאלה ואותה אחת הולכת ואומרת שאני לא עושה הרבה ואני הרוב בחדר וכד`ו ואני שונאת שלא מעריכים את מה שאני עושה למרות שאני כלפי הקב"ה נקייה לגמרי כי את העובדה שלי עשיתי במקסימום שאני יכולה ,בקיצור מאד קשה לי להסתדר איתה נכון לעכשיו הגסנית של הפנימיה מאד רוצה שאני אחזור השאלה שלי אם לחזור בשביל הבנות לחזק אותך להיות איתן וכ`ו או שפשוט עדייף שלא כדי לא להכנס איתה לעימותים אודה לך מאד אם תוכל לעזור לי

תשובה

שלום וברכה

אני שמח שאת מתחזקת כל כך, ויש בך כוח משפיע על אחרות, לדעתי כדאי לך מאוד לחזור, דבר שיתן לך הרבה אושר וסיפוק לראות שהבנות מתקדמות בזכותך, וזאת מלבד הבנין הרוחני האישי שלך, שמתחזק מאוד כתוצאה מהשפעה על אחרות. אין לך להתייחס להערותיה של המציקה, ולכל טענה שיש לה תפני אותה אל האחראית עלייך, ואל תעני לה.

בטוחני שהבנות מאוד העריכו אותך ומאוד התקדמו בזכותך, חבל לפספס, זאת מלבד בניית השם הטוב שלך שיעזור לך בעזרת ה` בזיוג הגון, ובהמשך החיים בתפקידים חינוכיים נוספים. ובטוחני שכהפירות שלך יצוצו גם המבקרת אותך תראה את התוצאות ותלמד להעריכך. דרכך היא הדרך הנכונה לא להרעיש אלא להראות תוצאות.

עלי והצליחי - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה