תאריך הלידהL

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

התאריך שלי הוא 19.8.92 הייתי שמחה לדעת עם תוכל להגיד לי מה זה אומר עלי ..

תשובה

שלום וברכה

נולדת בכ` אב התשנ"ב לתאריך העברי, ארבעים יום קודם ראש השנה. המליך אות ט` בשמיעה וקשר לו כתר וצירפן זה בזה וצר בהם אריה בעולם ואב בשנה וכוליא ימין בנפש זכר ונקבה (ספר היצירה) האפשרות לחוש אמפתיה והזדהות עם אדם אחר, לגעת בכאבו ולשמוח בחדוותו היא מהתכונות המופלאות ביותר שהטביע הבורא באדם.

הודות לסגולה ייחודית זו יש ביכולת האדם להשתתף ואף להשפיע על רגשות זולתו, לעודד את רוחו בעת משבר, להקל מדאגתו או להתחלק בשמחתו. לעיתים אנו נתקלים באדם המקרין סביבו חום ושמחת חיים. הילה מסתורית ובלתי מובנת של כוח ואופטימיות ממלאים את חלל המקום בו הוא נמצא והוא נוסך בסובבים אותו הרגשה טובה ונינוחה. תכונות אלו מתארות היטב את המאפיינים של מזל אריה שהכוכב שלו הוא השמש. כמו השמש המחממת בקרניה את חללו של העולם גם בן מזל אריה נוסך רוגע ונעימות בסביבתו.

אי אפשר להתעלם מהמקום המרכזי שהשמש תופסת בצבא השמים וכמוה גם בן מזל אריה חרד על נוכחותו. אותם חושים עדינים המאפשרים לו לחוש ולהשפיע על רגשות הזולת גורמים לו להיות רגיש לתחושות שמפגינים כלפיו. חשוב לו לא להעלם בקהל. הוא אף יוצר סביבו אווירה תיאטרלית במקצת כדי להדגיש את מעמדו. תכונות חיוביות רבות יש לאריה – הוא מטבעו יצירתי, אוהב חיים, שומר על טוהר מידותיו וליבו, על הספונטאניות ועל יכולת פליאה כמו של ילד.

אך אליה וקוץ בה. רגישות זו למעמדו וחושיו העדינים של האריה המסייעים לו לזהות על נקלה את רגשות הסובבים אותו, כל אלו הופכים אותו לבעל אישיות פגיעה ורגישה במיוחד העלולה להישבר עקב מה שנתפס בעיניו כיחס לא הוגן. הדרך להתמודד עם הקושי הזה הוא להבין כי הערך שלנו איננו תלוי בדעתו החיובית של איש. הגענו לעולם מפני שהבורא הגיע למסקנה שאין העולם יכול להתקיים בלעדינו. הערך שלנו נובע מעצם היותנו בעלי נשמה אלוקית וקשר אישי ומיוחד במינו עם האלוקים. אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את הקשר הזה. נצלי את כוחך והתקשרי לה` השבת ביא המחברת בין האדם לה` בצורה הטובה ביותר. בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה