לצאת עם בחור שאני לא רוצה?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב!! זאת הפעם השניה שאני רושמת את השאלה הזאת אני מקווה שהפעם תענו לי על השאלה: אני בת 20 ועדיין לא יצאתי לפגישות! בעבר הייתי עובדת באיזה שהוא עבודה והיה שם איזה אחד שהיה מאוד מעוניין לצאת איתי ולא רציתי. אבל היינו בקשר כזה כל החברה. ועכשיו כבר לא. בקיצור הוא אומר שהוא עוד מחכה שאני יצא איתו אני רוצה לציין שהבחור הוא דתי (וכמובן גם אני).אבל אני מספר את כל זה בגלל שעכשיו יש לי כל מיני הצעות ואני פשוט לא יודעת למה אני רוצה לצאת אבל לא יוצאת! ואני חושבת שזה אולי בגלל אותו הבחור שרוצה לצאת איתי וכביכול עוצר לי את המזל.... אני לא יודעת מה לעשות!האם לדבר עם אותו בחור??? לשאול אותו משהו??? כי אם הבחור הזה אני לא רוצה לצאת! אני מקווה שאתם מבינים את השאלה שלי ואני ישמח אם תענו לי כי זה באמת שאלה שאני ממש לא מבינה למה אני לא מסוגלת לצאת עם אף אחד... תודה רבה!!!

תשובה

שלום

לפי דברייך את רוצה לצאת ואינך מסוגלת לצאת, האם זה בא לך מהרגשה של פחד או משהו כמו זה?, או אז פשוט צריך להתגבר על הפחדים ותראי שמיד בהתחלת הפגישה הראשונה הפחדים האלו יעלמו.

מאידך, אם את לא מפחדת ואף על פי כן את מרגישה שאינך מסוגלת לצאת עם אף אחד, יתכן שיש בכך משהו מיסטי כמו זה שציינת, ויש לזה סימוכין בספרים הק`, ואז הייתי מציע שתצאי לפגישה עם אותו בחור ששם עין עלייך, ותוכלי לכוון את העניינים, - בלא שירגיש -, שבתוך פגישה או שניים ירד מזה, ויפנה לכיוון אחר, [ויתכן גם, שאת תשני את דעתך תוך כדי פגישה ותרצי בו], ואז תוכלי לגשת להצעות המעניינות אותך.

אולם אני סבור מבלי להכיר אותך, שבטרם נתלה את המניעה בעניין מיסטי, יתכן יותר שזהו פחד כמו מכל דבר חדש.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה