גבר הנמשך לגברים, מה יעשה?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

ברור שמשכב זכר הוא אסור במפורש אבל מה בנוגע לאהבה בין שני גברים? האם לגבר אסור לאהוב גבר אחר שכשם שגבר אוהב אשה ? האם אסור להם להתנשק וכדומה ? אם אסור, אז איפה הפסוק/הביסוס ? ואיך אפשר למזער את המשיכה לגבר ל-0 ולהגביר את המשיכה המינית לאישה ?

תשובה

שלום

כיוון שיש שיבוש גדול בנושא נתייחס אליו בקצרה. האיסור הוא איסור מהתורה ועונשו כרת. באיסורי עריות ישנם מה שנקרא אביזריהו דעריות דברים שנספחים ומובילים לאותו ענין וגם הם אסורים. זאת תאווה שקיימת ,והראיה שהתורה התייחסה אליה, יש סיבות פסיכולוגיות מדוע אנשים מפתחים נטיה לתאוה זו.

בציבור החרדי ישנם פסיכולוגים המטפלים בבעיה זו , ואחוזי ההצלחה הם גבוהים ואנשים שהיו בבעיה זוכים להנשא ולאהוב את נשותיהם. זו הפרעה נפשית והראיה שזה לא קיים באף בעל חי אחר, וההבדל בין האדם לשאר בעלי חיים הוא רק בדעת והנפש שהיא המקור לתופעה זו , ולא שום גורם פיזי שלא בשליטת האדם.

ברגע שאדם ידע שזה ביכולתו , ויבין שכל ההלעטה המדעית רעיונית בדבר זה הוא פרי של מתירנות פריצות ופורקן עול יקל עליו ללכת ולגשת לטיפול. ובדיוק כפי ששאר סטיות של גילוי עריות משכב בעלי חיים וכו אנו מבינים שזה אינו משהו גנטי אלא הפרעה נפשית כמו כן משיכה תאותנית לזכר מקורה בזה.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה