מדיטציה קבלית, מהי?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

מהי מדיטציה קבלית ? למה היא משמשת ? איך היא יכולה לעזור לאנו ? האם יכולים להגדיל בעזרת את האנרגיה הגופנית והנפשית ? האם אפשר לקבל חוברות הסברה דרך האתר על הנושא ? ואני רוצה להגיד משהוא אחרון אני רוצה להגיד לכל צוות האתר הידברות שאתם גדולים מהחיים ותמשיכו ככה ... אהה ויש לי עוד שאלה אחרונה שמעתי שיש רבנים אפילו שאסור שקללה של רב היא קללה גדולה והיא יכולה להתגשם תוך שניה דרך מילמולים האם יש קללות ביהדות או תפילות רעות שאסור לאנו לעשות אותם כמו פולסה דנורה ?

תשובה

שלום אביחי

תודה על ברכותיך. אני איני יודע מה זה מדיטציה קבלית. ומעולם לא שמעתי מרבותי על דבר כזה. ומועלם לא שמעתי שמקובלים אמיתיים השתמשו במושגים כאלה .

ואיני יודע מה הצורך של אנשים מסוימים ליצור טישטוש מושגים ולערבב את הקבלה עם מושגים והגדרות שאינם שאובות מהיהדות. ואין קשר בין הדברים כלל. אין דרך התורה בקללות וכדומה וודאי לא להטיל אותם על ראש של יהודי.

קללה תלויה בכח מי שאומרה. ומסתבר שאין אנשים בדורנו בעלי שיעור קומה שקללתם משפיעה. מה שכן קיים זה קפידה של תלמיד חכם שמזה צריך להזהר מאד! אם אדם פגע בתלמיד חכם זה מסוכן מאד כיוון שהתורה עצמה תובעת את עלבונו של אותו תלמיד חכם.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה