הורים וילדים

יוצאים עם הילדים למשחקייה? זה מה שאתם צריכים לדעת

מתכננים יציאה למשחקייה השכונתית? חושבים לצאת עם הילדים לג'ימבורי הקרוב? מעולה. הכנו לכם מדריך מעשי מפורט ובו כללי עשה ואל תעשה שיהפכו את השעתיים הקרובות שלכם לקצת יותר נעימות, ויעזרו לכם לחזור הביתה עם חיוך. משחק ילדים

אא

יציאה למשחקייה או לג'ימבורי – תלוי איך אתם מכנים זאת, יכולה להיות חוויה מהנה עם הילדים, או סיוט שאתם רק מחכים לסופו. נכון, לא תמיד הכל תלוי בנו, אבל ישנם כמה דברים שאפשר לעשות מראש על מנת להשפיע על מהלך העניינים. החל מהכנת כמויות של חטיפים ועד מיקום של אוזנייה אחת בתוך האוזן – כל מה שצריך לעשות (או לא) כדי ללכת עם הילדים לג'ימבורי (או לכל מקום אחר הומה הורים וילדים, לצורך העניין), ולהישאר שפויים:

1. הביאו אוכל:

נתחיל בכלל הראשון והחשוב מכל: אל תשכחו אוכל. הרבה אוכל. נכון, ישנם מקומות שבהם תלוי השלט: "אין להכניס אוכל", אך רוב ההורים רואים בכך המלצה נחמדה ותו לא. מבט אחד על האמהות האחרות חושף כמויות של חטיפים, ופלות, במבה ופירות שלא מביישים את הסופר השכונתי. בקיצור – הביאו אתכם אוכל. יחד עם זאת, נסו להיות מנומסים, ואכלו בצד. אל תתנו לילדים לאכול תוך כדי משחק, זה גם מסוכן וגם מלכלכך ממש. חשוב: אם יש במקום שלט שמבקש לא להכניס בגלל אלרגיות מסכנות חיים – אל תכניסו. נקודה. השאירו את החטיפים בתיק וצאו החוצה לאכול בעת הצורך.

 

2. הכינו את הילדים מראש

ישנן משחקיות עמוסות מאוד, ויש מלאות פחות. אם אתם יודעים מראש שמדובר במקום הומה ושהילדים שלכם עשויים להילחץ – הכינו אותם מראש. דברו והסבירו להם שהמקום עשוי להיות מלא בילדים והורים, יתכן והם יצטרכו לחלוק במשחקים עם ילדים אחרים או לחכות בתור. ילדים רגישים עשויים לחוות קשת רגשות מול קהל גדול: כעס, חרדה, פחד או צורך לברוח. כשם שלא כל מבוגר מחבב מקומות הומים, גם לילדים יש העדפות ברורות. ישנם ילדים שפשוט לא מסתדרים טוב במקומות עמוסים. כבדו זאת, והקשיבו להם כשהם רוצים לחזור או לצאת להפוגה של כמה דקות.

 

3. הביאו אוזניות

אם עד כה דיברנו על ילדים רגישים, הגיע הזמן להכיר במציאות: אנחנו המבוגרים רגישים לא פחות. נדמה גם שהרגישות רק עולה עם הגיל. מניסיון, בשלב מסוים הרעש במשחקייה עשוי להיות בלתי נסבל. אם אתם רגישים לרעש מכל סיבה שהיא: קשב וריכוז, גיל או סתם עייפות – אוזנייה אחת עם מוסיקה נעימה ורגועה עשויה לפתור חלק גדול מהמתח הפנימי שמצטבר כתוצאה מהרעש והבלגן מסביב.

 

4. בואו עם סבלנות

בחרו מראש ביום שמתאים עבורכם ליציאה. מרגישים עייפים מכל סיבה שהיא? אל תלכו. משחקיות הן מקום הומה, שמצריך המון סבלנות. החלטתם ללכת? נסו למלא מצבר פנימי ולנוח לפני. במשחקיה עצמה יתכן שתיתקלו יותר מפעם אחת בילד מרביץ ותזזיתי שרץ בין כל הילדים האחרים, באמהות שאדישות כשהילד שלהן מרביץ, באמהות לחוצות והיסטריות או סתם בילדים בכיינים. סבלנות, כבר אמרנו?!

 

5. ציפיות לכריות

מכירים את המשאלה הקסומה: "הם ישחקו בנחת, ואני אשב בצד לקרוא תהילים?". ובכן, לפעמים המשאלה מתגשמת, ולפעמים לא. ההמלצה שלנו: בואו עם מינימום ציפיות שכוללות זמן רוגע עבורכם. הכינו את עצמכם מראש לכך שאתם הולכים בשביל הילדים. הרווחתם כמה דקות של שקט? קיבלתם בונוס. לא נחתם לרגע? לפחות ידעתם על כך מראש.

בהצלחה!

תגיות:משחקיההורים וילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה