חם ברשת

"מסתכלים עליכם בהערצה, מלכות": מאיה ורטהיימר מרגשת עם מסר לנשות המילואימניקים

ברצף סטוריז מרגש מאיה ורטהיימר כתבה לנשות המילואימניקים: "אני לא יודעת אם אתן מבינות כמה אתן מדהימות, חומר של מנהיגות"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90, shutterstock)
אא

השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר העלתה רצף סטוריז במסגרתו הביעה את הערכתה לנשים ששלחו את הבעלים להילחם בשדה הקרב. כבר חודשים שאותן נשים נמצאות לבד. הן מגדלות את הילדים, עובדות הרבה יותר קשה בבית ונאלצות להתמודד עם החששות והפחדים בעקבות הבעל שנמצא בחזית.

חלק מהנשים נמצאות במצב הזה כבר 3 חודשים, מאז התחילה המלחמה. "בעלה של אחותי חזר לעזה, הוא שם מתחילת הלחימה. אני רוצה להגיד לכן, לכל נשות המילואים, שאני ממש מעריצה אתכן. אתן מדהימות ואתן חיות. אני לא יודעת אם אומרים לכן את זה מספיק", כתבה ורטהיימר.

בהמשך היא כתבה בדמעות: "אף אחד לא הכין אתכן להתמודד עם זה, את מה שאתן עוברות אף אחד לא יכול להבין". היא פירטה את הקשיים שעוברות אותן נשים: "זה לנהל משק בית לבד, לילות לבד, לעשות הכל לבד, כשאת בתוך הדאגה, כשהפרטנר חוזר הביתה הוא לא הוא ואת לא יודעת איך להתמודד עם זה כי את מרגישה אהבה, ואתה רוצה שהוא יתפקד".

לסיום היא הבעיה את הערכה לאותן נשים והוסיפה: "אני לא יודעת אם אתן מבינות כמה אתן תותחיות ומדהימות, ואני לא ידעת אם זה עוזר למישהי כשאומרים לכן את זה. אבל צריך לקחת מכן דוגמא, והילדים שלכן יום אחד יסתכלו עליכם ויגידו: 'אתן תותחיות על', אני בטוחה שאתם מרגישות לבד, אבל אתם לא. יש הרבה כמוני שמסתכלים עליכן בהערצה. אתם מלכות, מלכות שבוכות לרגע, מנגבות את הדמעות וממשיכות בכל הכוח. זה החומר של מנהיגות, של נשים ששינו את העולם והופכות אותו למקום טוב יותר".

ורטהיימר פעילה מאוד בהסברה הישראלית במלחמה. לאחרונה, כזכור, פנתה המגישה למנכ"ל היהודי של אינסטגרם, אדם מוסרי וכתבה לו: "איך אתה לא מנהל חמ"ל באינסטגרם להוריד עמודים שקוראים למה שקורה פה 'שקר' ושזה לא קרה? אתה קודם כל ישראלי ויהודי, אחר כך עובד בכיר באינסטגרם! זה הזמן שלך להירתם למערכת ההסברה של ישראל ולעזור לה לפחות בחסימת דמוניזציה שעושים לישראל ועמודים ופוסטים שטוענים שכלום לא קרה. אתה ישן בעמידה, תתעורר! שוחטים אותנו".

תגיות:מאיה ורטהיימרמילואימניקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה