חדשות בארץ

האם בר-לב יפוטר מאנג'ל? "הוא זיהם את המותג. מעריך שיפוטר בקרוב"

לאחר שיו"ר דירקטוריון אנג'ל התנער ממכתב ההתנצלות שמסר למשפחתו של הרב אדלשטיין, היועץ האסטרטגי מעריך: "בר-לב יפוטר. הוא גורם נזק אדיר למותג"

  • י"ט סיון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר דירקטוריון אנג'ל, עמר בר-לב, עורר היום (חמישי) סערה מחודשת ברחוב החרדי, לאחר שהדגיש כי המכתב שנמסר לבני משפחתו של הרב אדלשטיין זצ"ל אינו מכתב התנצלות. בתגובה מיהר מנכ"ל החברה ירון אנג'ל להבהיר כי "עמר בר לב הינו אדם פרטי ופוליטי והריאיון הינו אישי ואיננו שותפים לראיון ולנאמר בו. מאפיית אנג'ל התנצלה מעומק לב ובאופן ברור וגלוי התנצלות שאיננה משתמעת לשתי פנים. זו עובדה ואנו עומדים מאחוריה".

היועץ האסטרטגי גל בייסברג, מומחה למשברים, אמר לערוץ 7 כי דבריו האחרונים של בר-לב טורפים את הקלפים, ומחייבים סקירה מחודשת של כל הפרשה לאחר שנדמה היה שהיא נחתמה במסירת מכתב ההתנצלות ובביקור התנחומים.

"מדובר ביו"ר חברה גדולה, מותג א', שהלך והפגין מול בית אחד מגדולי הדור, מהמנהיגים הגדולים ביותר שנפטר לצערינו, ואנחנו מבינים מה הוא עשה שם. אחר כך הגיע מכתב ההתנצלות שבר-לב אומר שהוא לא התנצלות אבל הוא השתטחות על הרצפה. הסיבה לכך היא רק שיקולים כלכליים גרידא", אומר בייסברג.

"הביקורת שנמתחה הייתה איך קורה שאדם חשוב ורציני כמו עמר בר-לב לא מבחין בין עולם עסקי לעולם פוליטי והנה כעת הוא אומר את הדברים. אחרי הפרגון הגדול לירון אנג'ל, שהוא אחד מאנשי העסקים המבריקים בארץ על הנאמנות לבר לב, אני כמעט בטוח שהוא יפטר את עמר בר-לב לאלתר, ואני קורא לו לעשות את זה. לא יכול להיות שאין הבחנה בין העולמות העסקיים לעולמות הפוליטיים".

"עמר בר-לב זיהם את המותג אנג'ל", הדגיש בייסברג. "על אנשי העסקים להימנע מהשיח הפוליטי. אי אפשר לערבב מותג עסקי עם שיח פוליטי שמטבעו הוא קהילתי, שיח של או שאתה איתי או שאתה נגדי".

בייסברג הוסיף כי הוא עצמו לא מבין מדוע חלף פרק זמן ארוך כל כך עד שההתנצלות נאמרה ונכתבה. "לא מבין למה לא עשו את זה מיד. לא פעם ולא פעמיים לקוחותיי נקלעו לסערה כזו. מה הבעיה להתנצל ולהגיד מחילה זו לא דרכי? למה צריך לעבור את כל התקשורת הרעה והחרמות והורדת השלטים?".

תגיות:עמר בר-לבמאפיית אנג'ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה