ונשמרתם

אל תתקרבו: עוקץ כדורי ההרזיה שמשתמש בתמונות סלבס מהארץ - נמשך

בינואר האחרון פורסם עוקץ חדש של קמפיין לכדורי הרזיה, ש'הדביק' תמונות של סלבס מהארץ כדי להוכיח שהנוסחה עובדת, ושבזכותה הצליחו הסלבס לרדת משמעותית במשקל. אלא  שחשיפת הידיעה לא באמת הצליחה למנוע את התרמית, והיא עדיין נמשכת (ראו הוזהרתם, ושתפו כמה שיותר כדי להזהיר אחרים)

אא

אחת הסכנות הכי גדולות ברשת הן הקלות הבלתי נתפשת שבה אפשר 'להערים' על הגולש באמצעות פרסומת. 

אחת הפרסומות שהפילה הרבה מאוד ישראלים 'תמימים' ברשת היא פרסומת ש'הדביקה' מוצר להרזיה בשם 'קיטו' - על תמונות של סלבס ישראליים כמו הזמרת מירי מסיקה.

הכדורים הם בעצם 'סוכריות' גומי בטעם תפוחים, שהפרסומת שעומדת מאחוריהן מבטיחה הרים וגבעות למי שייקח סוכרייה אחת ליום בלבד. אמנם לחומץ תפוחים כשלעצמו יש אמנם תכונות שמסייעות בשריפת שומנים, אך אנשים רבים שרכשו את המוצר אמרו כי לא ראו שום שינוי יוצא דופן. 

"צריך להתאים את המוצר לאנשים", אומר ד"ר רז הגואל, שהתראיין בתוכנית בוקר בשם 'פאולה ולאון'. תחקירני התוכנית שפנו לאתר שאליו מפנות כל הפרסומות, לא קיבלו מענה למיילים שלהם ולא הייתה כל תגובה על השאלה מדוע הם עושים את זה. 

ומה קרה בפועל למי שהתפתה והזמין את הכדורים? הנה כמה מהתגובות ש(עדיין) רצות ברשת, שמסגירות את העובדה שהפרסומות עדיין מצליחות להפיל אנשים ברשתם (ושלא לדבר על המחיר המופקע שזה עולה להם):

תגיות:הרזיהמירי מסיקהעוקץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה