חדשות כלכלה

מתעניינים בהשקעות? יש לכם הזדמנות לשאול כל שאלה

כולם רוצים לעשות כסף, אבל רק מעטים יודעים איך עושים אותו. אין חכם כבעל הניסיון. שאל את המנכ"ל היא הזדמנות חד־פעמית להכיר את הסודות שמאחורי עולם ההשקעות בעידן שאחרי הקורונה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי תודעה איטי אצל המשקיעים בישראל. אנשים שבמשך שנים רבות הכירו שלושה סוגי השקעה בלבד (פנסיה; דירה וחיסכון בבנק) החלו לגלות את מגוון ערוצי ההשקעה הפתוחים בפניהם.

אפשר לייחס זאת לרפורמות בשוק ההון שהתרחשו בשני העשורים האחרונים, ואפשר לייחס זאת לכסף הזול שהציף את העולם מאז ובעקבות המשבר הכלכלי העולמי ב־2007. המשקיעים גילו לפתע שהכוח נמצא בידיים שלהם. שהם יכולים לחפש ולמצוא הזדמנויות השקעה שעשויות להניב תשואות גבוהות בהרבה מכפי שהיה בעבר.

יחד עם היכולת לסחור ישירות בבורסה בעמלות נמוכות יחסית, ולאחר שקרנות הון סיכון ובתי השקעה פרטיים נעשו נגישים יותר לציבור הרחב גם למי שבידו 100-200 אלף שקלים להשקעה, אנו עדים להתבגרות בשוק ולציבור משקיעים ש"לומד" את השקעותיו. בקיצור, עידן "למה שלא תשקיע בתוכנית חיסכון?" של פקידי הבנק, הולך ונעלם יחד עם הקופות בסניפים והסניפים עצמם.

לצד התבגרות השוק ניתן להבחין בצמא גדול לידע פיננסי בכלל ובתחומי ההשקעה בטכנולוגיה עילית בפרט. בדגש על חדשנות ישראלית ובעיקר על חברות הזנק (סטארט־אפים) בתחילת דרכם. אפשר להבחין בכך כאשר עוקבים אחרי ההשתתפות הערה של הציבור הרחב בהרצאות, וובינרים וקורסים בתחום.

מתי הציעו לכם לשאול מנכ"ל של קבוצת השקעות את כל השאלות שעולות לכם לראש? מתי הציעו לכם חינם ידע וניסיון של עשרות שנים בהשקעות בחדשנות ובנדל"ן? מנכ"ל קבוצת "בסדנו", אליעזר גרוס, הוא אמנם איש עסוק, אך בשבועות הקרובים בכוונתו לענות על כל שאלה בתחומי ההשקעות, היזמות, החדשנות והנדל"ן.

אם אתם משקיעים או בדרך להיות כאלה, אם אתם רוצים לחסוך לחתונות הילדים, אם אתם רוצים להרוויח מהרעיונות הנפלאים של אנשים אחרים, וגם אם אתם סתם רוצים להרחיב את הידע שלכם על השקעה ותשואה לפי ההלכה - יש לכם הזדמנות לעשות זאת בקלות ובמהירות. לחצו כאן!

תגיות:השקעותכסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה