בריאות ותזונה

לגזור ולשמור: אם אתם שייכים לקבוצות הסיכון הללו - אסור לכם לגעת בג’ינג’ר

ג'ינג'ר הוא אחד הצמחים היותר תורמים לשיפור תפקודים שונים בגוף, אבל אם אתם שייכים לאחת הקטגוריות הללו - אסור לכם לאכול אותו בשום צורה שהיא (ויפה שעה אחת קודם)

אא

הסיכון הראשון: מקבלים תרופות נגד לחץ דם גבוה?

אם כן, תצטרכו להיוועץ ברופא שלכם האם אתם יכולים לצרוך ג'ינג'ר וכיצד. שכן במפגש עם החומרים הפעילים של הג'ינג'ר, תרופות נגד לחץ דם גבוה כגון אמלודיפין - מורידות את לחץ הדם לרמה כל כך נמוכה, עד שלעתים זה גובל בסכנת חיים ממש. 

 

הסיכון השני: סובלים מרזון?

הג'ינג'ר אמנם משפר את תפקודי מערכת העיכול, אך מחקר שנערך באוניברסיטת קולומביה גילה שהוא מביא גם לקצב חילוף חומרים מהיר ביותר, שאינו מיטיב עם הסובלים מרזון יתר. 

 

הסיכון השלישי: נוטים לסבול מדימומים?

הג'ינג'ר אמנם מוריד את רמת לחץ הדם ומשפר את זרימתו, אך עבור כאלה שנוטים לסבול מדימומים הוא מסוכן - היות ופעמים שהוא מונע מהדם להיקרש. 

 

הסיכון הרביעי: סוכרתיים - נוטלים תרופות מדללות דם? 

במקרים רגילים, רופאים נוטים להמליץ לסוכרתיים לצרוך ג'ינג'ר - היות והוא מווסת את רמת הסוכר בדם. עם זאת, סוכרתיים שנוטלים תרופות מדללות דם כגון מטפורמין, גלוקופאג' וגלוקומין, והן חולים שמקבלים זריקות אינסולין - מוכרחים לצרוך ג'ינג'ר בצורה זהירה ביותר, ולא לעשות זאת על דעת עצמם לפני שנועצו ברופא המטפל.

 

הסיכון החמישי: בהריון? רופאים רבים ממליצים להתרחק מהג'ינג'ר

אצל נשים בהריון, הרבה דברים שאינם מהווים סכנה לנשים רגילות, הם מסוכנים עבור ההריונית ועוברה. ג'ינג'ר הוא אחד מהם, ולמרות שטרם נמצא מחקר שקובע כי הג'ינג'ר מסוכן לנשים בהריון, רופאים רבים ממליצים להריוניות להתרחק מאכילתו במהלך ההריון, היות והוא עלול להשפיע לרעה על התפתחות העובר.

תגיות:סכנהג'ינג'רדימומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה