חדשות בארץ

מדהים: תאומות ילדו לידות ראשונות באותו יום

זוג תאומות ילדו לידות באותו יום ובאותו בית חולים: "לאורך כל החיים אני ואפרת חווינו חיבור כזה, אנחנו מאוד מאוד קרובות"

  • י"ח אדר התשע"ז
התאומות אפרת ונחמה (צילום: דוברות הדסה)התאומות אפרת ונחמה (צילום: דוברות הדסה)
אא

אפרת ונחמה, תאומות בנות 24, היו בדיוק באותו שלב של הריונן הראשון, והחליטו ללדת בבית החולים הדסה בהר הצופים. ההפתעה היתה ששתיהן ילדו בדיוק באותו יום, וללידה הגיעו עם חולצה זהה.

"אני ילדתי ראשונה", סיפרה אפרת, "וזו הייתה חוויה ארוכה מאוד. אני חייבת לציין שהצוות כאן פשוט עטף אותי והיה מאוד קשוב לאורך כל הלידה, כשאמא שלי מסייעת לי, עד ללידת בני".

בינתיים, התקשרה האם לבשר לתאומתה של היולדת את הבשורה הטובה. "אמא שלי התקשרה לדבר איתי על הלידה של אפרת ואני מספרת לה שגם אני עם צירים מתקדמים, זה היה מצחיק, לא דמיינו שכך יהיה. אבל לאורך כל החיים אני ואפרת חווינו חיבור כזה, אנחנו מאוד מאוד קרובות והמון פעמים כשהיא הרגישה כאב אני הרגשתי גם, היו לנו טלפתיות ומחשבות זהות. והנה, ההרגשה שלי הייתה נכונה גם הפעם - עוד באותו לילה ילדתי את בתי", אמרה נחמה.

האחיות, שזו להן לידה ראשונה, סיפרו בחיוך כי ללא תיאום, כמובן, הגיעו שתיהן ללידה עם אותה חולצה. "הצוות שהיה צמוד אלינו פשוט התבלבל לרגע, מי היא היולדת שמופיעה לנגד עיניהם שוב ושוב... טיפל בנו אותו הרופא וטיפלו בנו מיילדות באותה המשמרת, ועד עכשיו כולם מתעניינים ודואגים לנו במכופל, זו פשוט אוירה ביתית ואינטימית, מרגישים כאן קירבה אמיתית שקיימת בין היולדות לצוות. זה מרגש שנגדל את הילדים שלנו יחד, בדיוק מאותה נקודת התחלה", אמרו השתיים. 

תגיות:תאומותלידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה