חדשות בארץ

טרגדיה: הרוג בתאונת דרכים בצומת בר אילן

שעתיים לאחר שהתרחשה תאונת דרכים בצומת בר אילן, התברר כי בין האוטובוסים שהתנגשו יש רכב ובתוכו נהג. הוא חולץ ללא רוח חיים

(צילום: משה מזרחי, איחוד הצלה)(צילום: משה מזרחי, איחוד הצלה)
אא

תאונת שרשרת קשה אירעה לפני כשעתיים בצומת בר אילן. בתאונה נפגעו מספר בני אדם באורח קל, ובמשך השעות שחלפו היה נראה שאין נפגעים נוספים. אלא שבשעה האחרונה התברר למרבה הצער כי יש הרוג באירוע.

רפאל הרבסט, פראמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר בתחילה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין שני אוטובוסים ומספר כלי רכב נוספים. כוחות גדולים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמונה פצועים באורח קל. ברגעים אלו כוחות הכיבוי מחלצים רכב שנמחץ בין שני האוטובוסים, על מנת לוודא שאין בתוכו לכודים".

על פי עדי ראייה שנכחו במקום, מסתבר כי בזמן התאונה אחד הרכבים נמחץ באופן קשה תחת גלגלי האוטובוס, אך כוחות ההצלה סברו כי אין בתוכו איש. רק לאחר שעות של עבודה מאומצת מצאו המחלצים את נהג הרכב, כשהוא ללא רוח חיים.

בדוברות כיבוי האש דיווחו:  "לאחר פעולות חילוץ מורכבות ביותר, חילצו לוחמי האש אדם שנלכד ברכב שנמחץ בין האוטובוסים ומתחת לגחון של אחד מהם. הרכב נמעך בצורה קשה ביותר ולמרבה הצער, עקב הפגיעה הקשה – האדם שחולץ על ידי הלוחמים היה כבר ללא רוח חיים".

טפסר משנה אייל כהן מתחנת כבאות והצלה ירושלים הוסיף וסיפר: "כל זמן החילוץ היה חשש שהאוטובוס יתגלגל ויתהפך על המחלצים. בשם לוחמי האש אני פונה לציבור הנהגים ומבקש – אנא סעו בזהירות, כדי שכולנו נוכל לחזור הביתה בשלום".

צילום: דוברות מד"א:

תגיות:תאונהבר אילן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה