סגולות

השעה התשיעית בחודש התשיעי: אל תחמיצו את הסגולה המיוחדת של ט’ בכסלו

מובא בספרים: בשעה התשיעית, ביום התשיעי לחודש התשיעי, עת רצון לתפילה. המועד המסוגל יחול השנה (תשפ"ד) ביום רביעי ט' כסלו (22.11) בין השעות: 13:41-13:50. אל תחמיצו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סגולת השעה התשיעית ביום התשיעי בחודש התשיעי: 9 דקות מסוימות ביום ט' בכסלו מהוות עת רצון נפלאה לקבלת התפילות. המועד המסוגל יחול השנה (תשפ"ד) ביום רביעי ט' בכסלו (22.11.2020) בין השעות: 13:41-13:50.

מקור הסגולה הוא בספר 'ברית מנוחה', ספר קדמון המוזכר על ידי רבי חיים ויטאל: "קבלה יהיה בידך שהשנה התשיעית שנה מובחרת, החודש התשיעי הוא חודש טוב מן הטובים וחודש רצון, ויום התשיעי לחודש המובחר שבכל החודש, ושנה תשיעית של יום שעה טובה ומובחרת משעות היום – והיא מוכנה מאוד להצלחה, צינור לכל השפע".

בספר 'ברית מנוחה' מצוין כי מקורה של הסגולה הוא מזמן התנאים, ונאמר ברוח הקודש.

הרמב"ן הזכיר גם הוא את הסגולה: "השעה התשיעית היא שעת ששון ושמחה, היא שעת המנחה. ודע כי השנה התשיעית ליובל היא השנה המובחרת, וחודש התשיעי הוא החודש הטוב והרצון, ויום התשיעי לחודש מובחר מכל ימי החודש, ושעה התשיעית מובחרת מכל השעות".

הרבי מסלונים כותב כך: "קבלה תהיה בידך שהחודש התשיעי הוא חודש טוב מן הטובים, וחודש רצון, והיום התשיעי בחודש המובחר שבכל החודש, והשעה התשיעית של היום היא המובחרת מכל שעות היום, ושעה זו מוכנה להצלחה ובה צינור השפע, והנולד בשעה זו יעלה לגדולה ויצליח בלי ספק".

לפי מקורות אלה ברור שהסגולה פועלת במלוא עוזה דווקא בשנה התשיעית למחזור היובל – הפעם האחרונה שהייתה שנה זו הייתה בתשע"ד. אולם, גם בלי לחכות עוד כמעט חמישים שנה, משתמע מהמקורות שיש עניין מיוחד גם 'בשעה התשיעית, ביום התשיעי, בחודש התשיעי'.

היום התשיעי יוצא השנה ביום רביעי ט' כסלו, 22.11, השעה התשיעית יוצאת בין 13:41-13:50.

בתשע הדקות הללו, כתוב בספרים הקדושים ש"כל הגלגלים בעולמות העליונים נרעשים ומתקיים 'אוצרך הטוב עלינו תפתח'".

באותן תשע דקות כדאי לקרוא תהילים, לדבר עם בורא עולם, לבקש את כל משאלותינו, ובעז"ה תיוושעו בכל טוב. כדאי מאוד להתארגן קודם, להכין דף ובו כל הבקשות, כדי לא להיכנס ללחץ באותן דקות, ומרוב התרגשות והזדמנות לשכוח את מה שרצינו לבקש.

אל תחמיצו.

למה התפילה שלי לא מתקבלת? הרב זמיר כהן ב-3 דקות מעצימות:

תגיות:ישועהסגולהתפילהעת רצוןהשעה התשיעיתהחודש התשיעיט' כסלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה