חדשות בארץ

מרגש: בן 100 מחר, אך מתנדב כבר 27 שנה, בארגון 'יד שרה'. ומה אתם מאחלים לו?

יש גם אנשים מסוג אחר שחיים כאן בינינו: כזה הוא יהודה לוסקי הי"ו – הוותיק שבמתנדבי ארגון 'יד שרה', שמחר (יום חמישי) יחגוג את יום הולדתו ה-100, בשעה טובה ומוצלחת. זה 27 (!) שנה, שלוסקי מגיע לארגון מדי יום ראשון, ועושה כל מה שאפשר לעשות, כדי לשמח את הסובבים אותו. ומה אתם מאחלים לו ליום הולדתו?

יהודה לוסקי (צילום: עמוד הפייסבוק של 'יד שרה')יהודה לוסקי (צילום: עמוד הפייסבוק של 'יד שרה')
אא

רבים מאיתנו מתעייפים מהחיים עוד לפני שחיינו אותם באמת, עוד לפני שהספקנו לתת את כל מה שאפשר מעצמנו כדי שלמישהו אחר יהיה טוב, עוד לפני שקמטי 'כבוד' המעידים על כברת הדרך שעברנו – באמת הופיעו על פנינו...

אולם יש גם אנשים מסוג אחר שחיים כאן בינינו, וזה לא משום שהם 'קורצו' מחומר אחר – הם פשוט קיבלו החלטה להפיק את המקסימום מהחיים שלהם, ולעסוק בדברים שמצמיחים את הנפש כלפי מעלה, כמו נתינה.

כזה הוא יהודה לוסקי הי"ו – הוותיק שבמתנדבי ארגון 'יד שרה', שמחר (יום חמישי) יחגוג את יום הולדתו ה-100, בשעה טובה ומוצלחת. זה 27 (!) שנה, שלוסקי מגיע לארגון מדי יום ראשון, ועושה כל מה שאפשר לעשות, כדי לשמח את הסובבים אותו: עונה לטלפונים, מייעץ ועוזר בכל מה שאפשר. "כשמסתכלים עליי לא רואים את הגיל שלי", הוא אומר בחיוך. "חושבים שאני בן 80. שואלים איך זה, אבל אין לי סוד מיוחד. ובקשר להתנדבות – תמיד עזרתי לאנשים, וכל זמן שהרגליים יוכלו – אמשיך להגיע ולהתנדב".

ומה אתם מאחלים לאיש היקר הזה, לכבוד יום הולדתו?

תגיות:יד שרהחסדמבוגרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה