נפלאות הבריאה

תחנת כוח חשמלית בגינה

במעמקי הים משייטת בנחת צוללת מיוחדת ובה תחנת כוח חשמלית. תחנת הכוח תופסת שליש משטח הצוללת. בשאר שטחה של הצוללת ממוקמות מערכות משוכללות נוספות

אא

והרי נתונים אחדים אודות התחנה:  תחנת הכוח מורכבת מחמשת אלפי סוללות, שביניהם המוני מתגי חיבור בצמתים הנכונים, וכן מבודדים רבים, במספר מדויק, לפי תכנית מתוחכמת ביותר.  המתח החשמלי המופק בתחנת הכוח מגיע ל-500 וולט (לשם השוואה: מתח רשת החשמל הבייתית בישראל הוא כידוע 220 וולט).

מטרת החשמל המופק היא לכידת בעלי חיים ימיים לצרכי מזון, באמצעות מכת חשמל. תחנת הכוח, על כל מערכות הסוללות, המבודדים, והמתגים שבה עטופה בגליל גמיש שבכחו לנוע מצד לצד בהתאם להוראות מרכז הבקרה שבראש הגוף.  בראש הצוללת מוצבות מצלמות משוכללות הסורקות את הסביבה.

כשהן קולטות שיש בקרבת מקום בעל חיים נכנסות כל המערכות לכוננות-על, והגוף נע באמצעות משוטי חתירה מיוחדים לעבר המטרה.  ברגע המתאים ביותר ניתנת פקודת התקפה, או אז מופעלים המתגים ונוצר מגע בין חמשת אלפי הסוללות לבין העטיפה הגלילית שהופכת למחושמלת, והיא מונפת בחוזקה עם כל חלקי תחנת הכוח שבתוכה, פוגעת במטרה, וממוטטת אותה. למערכת מורכבת ונפלאה זו קוראים: צלופח החשמל. זהו בעל-חיים ימי בעל גוף גלילי שאורכו ממטר ועד כשני מטרים.

האם מערכת חשמלית כה מורכבת, הבנויה מחמשת אלפי סוללות, מבודדים, מתגים וכו', שהיתה חייבת להיווצר מתחילתה מושלמת במלואה כדי שתוכל לתפקד, יכלה להיווצר על ידי צירוף מקרים, ללא תכנון? לאור העובדות המובאות בפרק זה ובפרקים הקודמים, לא יהיה זה הגיוני לומר שכל המערכות המשוכללות והמדויקות הללו נוצרו מעצמן, ללא הנחייתו של מתכנן ובורא.

 לכן אנו מסיקים מכך, בהכרה שכלית, שיש בורא לעולם. אבל מה יִקָרֵא למי שעדיין מאמין בתיאורית האבולוציה, האומרת - בניגוד להגיון ולשכל הבריא - שהעולם נוצר ללא תיכנון מוקדם? אולי - 'מאמין' בבלתי הגיוני?

תגיות:פלאי הבריאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה