חדשות בארץ

מרגש: הפתק שנמצא בתיקה של דפנה מאיר הי"ד

נתן מאיר, בעלה של הקדושה דפנה מאיר הי"ד, שיתף בפייסבוק שלה פתק שמצא בתיקה של רעייתו

אא

שבוע וחצי לאחר שנרצחה בפיגוע בביתה בעתניאל, בעלה של דפנה מאיר הי"ד, נתן, שיתף אמש בדף הפייסבוק שלו, פתק מרגש, המלמד על עבודה העצמית של דפנה מאיר הי"ד.

בפוסט הנרגש כתב נתן: "זה לא השעות שלי, אבל אני לא יכול לישון. נוגע בחרדת קודש ובגעגוע במה שדפנה השאירה אחריה, ומוצא את הפתק הזה בתיק שלה. דף לעבודה עצמית שנשאה איתה לכל מקום".

המכתב שכתבה לעצמה דפנה מאיר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)המכתב שכתבה לעצמה דפנה מאיר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

בדף עצמו פירטה דפנה 13 סעיפים, שנועדו למצבי לחץ וכדומה, מה שהיא מגדירה "הסיטואציה". בין הסעיפים: "לשתוק", "לצאת באמצע הסיטואציה כדי להיות עם עצמי", "לומר: אני מצטערת, סליחה. אקח את דבריך לתשומת לבי", "לא לנסות להתגונן באמצע הסיטואציה", "לא להתנצל באמצע הסיטואציה", "לא להצדיק את עצמי", "לנסות ולהקרין ביטחון במקום חוסר אונים", "להבין בליבי את ההבדלים בין הצפי לכאן", "לחייך! לשאול מה שלומם!", "להיות אדיבה ואסרטיבית בו זמנית", וכן תזכורת: "לא לתת לסיטואציה לנהל אותי. אני המנהלת".

כזכור, לפני כשבוע וחצינרצחה דפנה מאיר הי"דבפתח ביתה בעתניאל שבדרום הר חברון. בני משפחתה וחברותיה מספרים על אישיות מיוחדת, מלאת טוב ונתינה. בהלוויה, אמר הבעל: "אבא יקר, אין לי שאלות. נתת, לקחת, יהי שמך מבורך". דפנה השאירה אחריה שישה ילדים, שניים מהם ילדי אמנה שגידלה בביתה במסירות. 

תגיות:דפנה מאירפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה