שאלות לגבי זיווג

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני מאד מתלבטת אם להמשיך את הזוגיות עם החבר שלי. הוא מתאים לי בהרבה מובנים: נושאי שיחה מגוונים, חכם, מבין אותי, מקבל שיגעונות שלי, באמת משתדל להיות בסדר וברור לי שיש לו אהבה רבה כלפי. הבעיה שלי שחיצונית אני לא ממש נמשכת אליו. התאריך שלי הוא: כ`ו בחשוון תשל"ג והסכום בגימטריה של שמי הפרטי הוא 666 התאריך שלו הוא: ד` בניסן תשל`ו והסכום בגימטריה של שמו הפרטי הוא 85. (האם יש הגיון בכלל לתת לכם את התאריך הלועזי) -כיצד יודעים שהזיווג שלך הוא משורש הנשמה -האם יתכן שישנו אדם שלא בנוי לחיי זוגיות ניראה לי לפעמים שאני הרבה יותר מאושרת ויותר קל לי לבדי... תודה מראש.

תשובה

שלום וברכה

ההתאמה המזלית מצויינת. וכן שמותיכם מתאימים לחיי אושר. בעניין איך להתייחס להתאמות ואיך לבדוק התאמות. אם את רואה שהוא ממש בסדר כמו שאת כותבת הוא אכן זיווגך ואף שאינך נמשכת כעת איליו מבחינה חיצונית הנישואין והחיים המשותפים יביאו לך את המשיכה החזקה איליו משיכה פנימית הבנויה על יסודות נפשים עמוקים ולא מסיבות חיצוניות.

אכן ישנה קלות מסויימת בחים ללא התחייבויות, אבל אין כמו הסיפוק הפנימי העמוק של חיים משותפים עם בן זוג אוהב החי איתך את חייך בחיבור אמיתי.

בהצלחה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה