איך אדע אם הבחור אוהב אותי?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! לפני שאני שואלת רציתי לומר תודה רבה על התשובות והעזרה.. שאלתי היא כזאת אני בת 19 ויש איזה בחור אחד שהיינו חברים לפני כמה שנים ונפרדנו ולא היינו שוב בקשר ועכשיו שוב חזרנו.. הוא לא סתם אחד בשבילי אני מרגישה שהוא חלק מהחיים שלי הוא טוען שהוא אוהב אותי הכי בעולם ואני מנסה להאמין לו. אני אחת שבזוגיות נורא בעייתית אני לא סומכת כ"כ על גברים ומפחדת מקשרים מה אני יכולה לעשות עם זה ואיך אני יכולה לדעת שהבחור אוהב אותי ואם ניכנס עכשיו לקשר זה יחזיק לכל החיים מפני שאני לא רוצה להיות בקשר עם מישהו סתם ובסוף לא נתחתן אני רוצה מישהו רק לחתונה.. אבל זה מפחיד אותי להיות איתו בקשר מפני שבקשר שלנו משולב המון מגע כי זה קשה לו בלי זה ונראה לי שמתי שימאס לו אז כל אהבה הזאת גם תיעלם.. מפחיד אותי גם כי הוא בן להורים גרושים ואבא שלו חילוני ואמא דתייה ואבא שלו מדרבן אותו לצאת עם בחורות למיניות בלבד ויכול להיות שהוא יצא בסוף כמו אבא שלו... איך אפשר לבדוק אותו אם הוא אוהב אותי ואיך אני יכולה לדעת אם אני אוהבת אותו

תשובה

שלום

אתייחס לבעיה ברצינות הנדרשת, לפי מה שאני מבין, את נמצאת בראשית דרכך בגישושים אחרי בן הזוג שלך, ויש לי חשש גדול שאת נבהלת מדי מהצורך למצוא בן זוג ומהאפשרות שאת לא תמצאי מהר מאחר ואת בררנית. אני חושש, שהקשר הנוכחי המבוסס על מגע וליטוף הוא אהבה התלויה בדבר, ואכן, מצד הבחור, הוא מבקש פורקן, והוא מוצא את זה בך.

 בתחילת הגישושים אי אפשר לקבוע כלום על סמך מה שאת מרגישה אותו כחלק מהחיים, מכיון שאת מספקת לו את המגעים ויכול להיות שזה מה שגורם לו להפגין כלפייך אהבה והתייחסות במידה גדושה, אבל אי אפשר לבנות על זה כלום, ואני באמת חושש שאת קורבן ליצרים שלו.

הדרך היחידה בו תוכלי לעמוד על אמיתות האהבה הזורמת ביניכן, הציעי לו במפגש הבא, שזהו זה, ואת לא רוצה יותר להגיע למגע בפגישות שלכם, ולהסביר לו שאת לא בנויה לזה, ושזה לוקח לך את כל הראש, ומבטלת את המבחן האמיתי שביניכם. אם הוא יסכים לקחת את זה, יש תקוה שמהקשר הזה יתפחת משהו אמיתי, ולאט לאט תכווני אותו בכך שיפנה לכיוון האמא שלו ולא לכיוון האבא, ולהבהיר לו כי גם את רוצה לבנות בית על יסודות דתיים.

אם הוא יתנגד, והוא לא יתרצה במפגשים ללא מגעים, צר לי להגיד לך שהבחור פשוט משתשמש בך ככלי להשגתת מטרות שלו, וחבל על האנרגיה שלך. מאחל לך רק טוב- מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה