פורים

פורים בעיצוב הבית: 10 חדרי ילדים בהשראת תחפושות הילדות שלנו

משנכנס אדר מתחילין לתכנן תחפושות, את זה כל אמא יודעת (והמהדרות מתכננות כבר מחודש שבט). השנה, גם הבית מתחפש: אספנו לכם 10 חדרי ילדים מעוצבים בהשראת תחפושות קלאסיות, כאלה שכולנו ניסינו בשלב זה או אחר בילדותנו. החל מתחפושת נסיכה ועד לקאובוי הידוע – גלריה שתתן לכם השראה ותעלה חיוך על הפנים

אא

1. נתחיל בתחפושת האהובה על כולם. אין ילד שלא היה פעם אחת בחייו לפחות "קאובוי". אמא היתה רוכשת לך אקדח קפצונים בחנות צעצועים שכונתית, שואלת כובע מהתחפושת של אחיך הגדול, ואם ממש התמזל מזלך, היתה לך חגורת "עור" לאקדח. כך נראה חדר בהשראת התחפושת:

 

2. נמשיך עם חדר בהשראת תחפושת אריה. לא התחפשת לאריה בילדותך? כל השאר בונוס.

 

3. ברשימת התחפושות שאין להימלט מהן (בפרט בשנות ה-80) נמצאת כמובן תחפושת האינדיאני. אמא לא מצאה נוצות בחנות? לא נורא, מאלתרים עם דפים. הגדילו לעשות אמהות שממש תפרו לילדים תחפושת מבד יוטה. כן, זה קרה. יש לי תחושה שבתור חדר זה נראה טוב יותר.

 

4. משאת נפשו של כל בן 5? להתחפש לשוטר כמובן. גם שוטר אמריקאי סטייל גיבור על זה טוב, ובתור חדר מעוצב זה אפילו טוב יותר.

 

5. התחפשתם פעם לפיראט, שודד ים? מה שבטוח, עדיף להתחפש, כי בתור חדר זה נחמד פחות.

 

6. בכל כיתה באופן קבוע ישנו הליצן הכיתתי, נכון? גם בכל השנה וגם בפורים. בין אם מדובר בשנת 85 ובין אם בשנת 2023, תמיד תהיה אמא שבוחרת בתחפושת ליצן כדבר לגיטימי. בתור חדר זה דווקא נראה טוב.

 

7. לאיזו דמות תנכ"ית התחפשתם בילדות? משה רבנו? דוד המלך? בחדר הזה, כמו שתוכלו כבר לראות, המיטה מעוצבת בתור תיבת נוח, כך שאין ספק על מי מבוסס העיצוב.

 

8. חדר כזה הוא חלומה של כל ילדה – וגם התחפושת. פייה? נסיכה קסומה? הכל הולך. העיקר שיהיה שם הרבה טול, נצנצים ואווירה קסומה.

 

9. כנראה אין חדרים כאלו אמת, אולי רק בארמון מלוכה, וזו בדיוק הכוונה: החדר הזה עוצב בסגנון מלך ומלכה – התחפושת הכי מבוקשת בכל הזמנים. תרגישו בבית, זאת אומרת... בארמון.

 

10. שתי התמונות האחרונות שמורות לאמהות שבאמת נגמרו להן הרעיונות, אז הן מאלתרות, ואיכשהו זה תמיד מצליח: מלכת הלבבות (ודאי יש מלכה כזו בעולם) ומלכת הכוכבים (כנ"ל). החדרים, אגב, יפים כל כך ובאמת לא משנה לנו אם קיימות מלכות כאלו או לא, העיקר העיצוב.

פורים שמח!

תגיות:פוריםחדריםתחפושות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה