ערוץ הידברות

התחדשנו עבורך: קבלו את תוכניות הקיץ בערוץ הידברות

בחודשים האחרונים עבדנו במרץ מסביב לשעון, והכנו עבורכם תוכניות חדשות ומנצנצות - לציבור הכללי, לנשים וכמובן, תוכניות לילדים ולנוער. בנוסף, התוכניות הוותיקות, האהובות והמוכרות ממשיכות בעונות חדשות ומושקעות במיוחד. לפניכם סקירה קצרה. תתחילו ליהנות! אנחנו מתרגשים כמוכם

  • י"ט אב התשפ"א
ערוץ הידברותערוץ הידברות
אא

תוכניות הקיץ של הידברות - יוצאות לדרך!

עבדנו במרץ מסביב לשעון, והכנו עבורכם תוכניות חדשות ומנצנצות. יש מספיק תוכניות לכולם: לציבור הכללי, לנשים וכמובן, תוכניות לילדים ולנוער. ומה עוד? התוכניות הוותיקות, האהובות והמוכרות ממשיכות בעונות חדשות והמשותף לכולן: תוכניות מושקעות ביותר, איכותיות ממעלה לראשונה.

יום השישי – תכנית קיצית חדשה לקראת שבת ולכל המשפחה. בכל יום שישי נקבל את השבת במוסיקה נעימה. זמרים מן השורה הראשונה יכניסו אותנו לאווירת השבת, ושפים מובחרים יבשלו מאכלים לשבת, ויתנו לנו רעיונות לתבשילי שבת ערבים לחך, המרחיבים את הדעת. בתוכנית ישתתף אחד מן הרבנים הגדולים של הידברות, ויעניק לנו קבלת שבת מרגשת ויוצאת דופן.

 

מדברים פתוח – תוכנית חדשה ובה אפרת ברזל מארחת נשים בקליניקה הפרטית שלה. בשיח עמוק הנוגע לפרשות דרכים מורכבות במסלולי החיים של כולנו, היא משוחחת על נושאים כמו: הורים לבעלי תשובה, התמודדות עם יתמות, התאלמנות, הפרעות אכילה ועוד. תכנית מסקרנת עם עומק ותבונה.

 

תוכניות ילדים חדשות

חלומות שמריהו – כל שבוע שמריהו חולם חלום, נוחת בספארי ומסביר לילדים דברים מעניינים על החיות. תוכנית חלומית עם הרבה מסר.

 

מנדי הצייר – סדרת סיפורים מרתקת על גדולי ישראל מאת מנדי, הצייר המוכשר, שמספר ומצייר לנו באותה נשימה!

רן בקרקס – קרקס אפריקאי עם הדגמות לפעלולים! מופע להטוטים מצחיק ומרתק. לא רק לילדים!

 

בישול מולקולרי – השיטה החדשנית בעולם הבישול. סדנת בישול מולקולרי עם השף, שחר דבח, שילמד את הילדים לבשל בצורה מיוחדת ביותר.

 

מדריך טיולים – מדריך טיולים עם נקודת ציון יהודית! מראה על מקומות מיוחדים עם קשר ליהדות. מטיילים, לומדים ויוצאים עם ערך מוסף.

שלוקים – תכנית שכולה רק כיף כמו בימים הטובים של פעם, בהשתתפות שחקני הידברות. בתוכנית הילדים יחזרו לימים של משחקי החברה עם האחים ועם החברים: ג'יבריש, משחק לפי סדר הא"ב, שלוקים ועוד. יש עולם יפה מבעד למסכי הטלפונים ובעזרת התוכנית הילדים ייהנו ממשחקים ביתיים ופשוטים במשך החופש!

 

איכא בשוקא - תוכנית שהיא ממש אוצר. היא משלבת מתח, אתגר והשקעה מרובה בצילומי חוץ אותנטיים, במשחק איכותי ובעלילה מרתקת. בואו לפגוש את מירו, את איסמעיל ודמויות נוספות!

 

כמו גדולים – תכנית יומית משעשעת ומעצימה לילדים ולנוער בגובה העיניים. התוכנית בהגשת ישי לפידות ושמריהו, ובה בכל יום מגיע אורח מיוחד לאולפן הצבעוני. בתוכנית התקבלו עשרות אלפי קבלות של ילדי ישראל להתחזקות, כי תינוקות של בית רבן הם, לפעמים, גדולים יותר מגדולים.

 

משדרים מיוחדים

משדרים מיוחדים לכבוד חודש אלול– מתגעגעים לפיוטי הסליחות? שידורי אלול שבכל שנה מבוקשים בחום ע"י הצופים, חוזרים גם השנה. בכל פעם שידור הסליחות יתקיים בקהילה אחרת ובמקום אחר בארץ. יהיה מגוון ומרחיב נפש.

 

תכניות חדשות בערוץ

בין קודש לחול – תכנית שבועית במוצ"ש באווירה קלילה ומשמחת לתחילתו של השבוע ברגל ימין. הרב אליהו אסוס מנעים לנו את התוכנית בדברי תורה מחזקים, גיל ישראלוב מנחה, מנגן על גיטרה ובכל פעם מראיין זמר אורח שמבצע שיר בלייב באולפן. לתוכנית העשירה שתי פינות: פינת המדריך למתחזק בה הרב אסוס מסביר לקהל הצופים מהו המקור של הלכה מסוימת או של מנהג הרווח בעם ישראל.

 
בפינת הפיוט משה דואק לוקח בכל פעם פיוט יפה, מסביר את המקור לכל פיוט וכמובן מבצע אותו בליווי עוד ותוף, ובאווירה שמחזירה אותנו אחורה לזמנים קסומים.
 
בעקבות צדיקים - הרב יצחק בצרי בכל שבוע יוצא להתפלל בקבר של צדיק אחר ברחבי ארץ הקודש, ומספר לנו את סיפור חייו, מעלתו וגדולתו. עונה חמישית של התוכנית הוותיקה והמצליחה.

סגולת אמת – מהי הסגולה נגד חרדות ופחדים? מהי הסגולה לעשירות? איזו סגולה קיימת לשלום בית? בכל שבוע הרב חיים פוקס דן בסגולה מסוימת. הוא פותח בפנינו צוהר מרתק אל עומק המקורות היהודיים שמהן צומחות הסגולות המיוחדות האלו.

 

להגיע רחוק – התוכנית האהובה עם הרבנית חגית שירה. בכל תכנית הרבנית נוסעת רחוק, ונפגשת עם מרואיינת שכל כולה סיפור השראה נשית, שמדגים לכולנו עד כמה אפשר להגיע רחוק בהצלחה בהתמודדויות שה' מזמן לנו בחיים.

 

הלכה למעשה – התוכנית שעושה סדר בכל נושא הלכתי. עקיבא בן דוד מגיש את התוכנית ומציג את השאלות ששלחו הצופים, והרב ירון אשכנזי עונה על השאלות, מבאר ומסביר בפשטות כל הלכה.

השראה יומית – הרב פנגר, הוותיק והאהוב, בסגנונו המיוחד עם אנרגיות של שמחה והומור, יפתח איתנו את היום עם חיוך ומסר, ויראיין בכל פעם דמות מלאת השראה. תכנית בוקר שתחזיק אתכם חזק לאורך שעות היום. 

 

משקיעים בכם – תוכנית כלכלה המשלבת גם תחרות ליזמים מכל התחומים, ויש בה עסקים וערכים. בכל תכנית יציגו היזמים השונים את הרעיונות שלהם, וחברת "בסדנו" העולמית תבחר במי להשקיע בפיתוח הרעיון העסקי. יתרה מכך, בתוכנית משקיעים גם בפן הרוחני של העסקים. הרב דוד לאו ידבר על המקום שבו כסף פוגש את היהדות: השקעות בראי ההלכה, ריבית ולמעשה כל נושא הקשור לפיננסים מנקודת מבט יהודית. הבעלים של "בסדנו", אדם חרדי וירא שמיים, זכה במסעותיו העסקיים בעולם לחוות את יד ה' ואת ההשגחה הפרטית שמעל לטבע במקרים רבים, ואנחנו נשמע את סיפוריו המרתקים.

 

בסלון של עמירן - עמירן דביר מארח בביתו יוצרים ישראליים מוכרים. בסלון ביתו, בישיבה על הפסנתר הוא משוחח בנינוחות בכל פעם עם יוצר אחר, וביחד הם שרים ומנגנים. מהמפגש הזה עולים לאוויר ניצוצות יהודיים שנפגשים לרגעי קסם של מוסיקה וחיבור אל הלב.

 

כל אחד מוצא הרבה יותר מתוכנית אחת: להתחבר, ללמוד ולהתרגש מתוכניות הקיץ הצבעוניות של הידברות. התפריט מגוון, ההפקה בשיא ההשקעה ולכם נותר רק ליהנות מצלילה אל עולמות תוכן מרתקים. צפיה מהנה!

תגיות:הידברותתכניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה