בריאות ותזונה

מפתיע: האם הסרטן הוא בכלל לא מחלה, אלא רק מחסור בויטמין B17?

ספר בשם 'העולם ללא סרטן' שנאסר לתרגום לעשרות שפות ברחבי העולם, טוען כי מחלת הסרטן היא שקר ביסודו, וכי מדובר במחסור בויטמין B17 בלבד. ומה אומרת על כך הרפואה? לפניכם אחד המחקרים היותר מרתקים שנעשו בתחום זה

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ספר בשם 'העולם ללא סרטן' שנאסר לתרגום לעשרות שפות ברחבי העולם, טוען כי מחלת הסרטן היא שקר ביסודו, וכי מדובר במחסור בויטמין B17 בלבד. ומכיוון שכך, די לחולי סרטן לאכול בין 15-20 חרצנים של משמש ביום, או פירות שהם בעצמם נחשבים לחרצנים, כדוגמת שקדים. בנוסף מציע הספר לאכול נבטי חיטה מונבטים שהינם "תרופה אנטי סרטנית שמחוללת פלאים", היות והיא עשירה בחמצן נוזלי ובה גלום המקור האנטי-סרטני הכי חזק שנקרא 'ליטרייל'. 

מה שאתם צריכים לדעת על ויטמין B17 וסרטן

באתר Doctors Health Press, בראשותם של שישה רופאים אמריקנים - מופיע מאמר מפורט על הקשר שבין ויטמין B17 לסרטן וה"חוקרים מאמינים כי המרכיב הפעיל העיקרי בליטרייל, המכונה אמיגדלין - אחראי על ההשפעות האנטי סרטניות שלו".

כותב המאמר מציין כי במחקרי מעבדה שנערכו על בעלי חיים, הוזרק ה'ליטרייל' יחד עם אנזימי גלוקוזידאז, והללו גרמו לאמיגדלין לשחרר ציאניד שהרג את תאי הסרטן. "זה הרס למעשה את תאי הגידול המסוכנים ומנע מהם לגדול או לשכפל את עצמם. עם זאת, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים, החוקרים לא הצליחו לשכפל את התוצאות במחקרים מעבדה אחרים, מה שמאפיל על ממצאי הניסוי הראשוני. בכל מקרה, החוקרים מאמינים שהתוצאות לא תהיינה זהות אצל בני האדם, היות והצינאיד שמשתחרר יכול גם להזיק לתאים בריאים בגוף".

ששת הרופאים הנמנים על כתיבת המאמרששת הרופאים הנמנים על כתיבת המאמר

ה-FDA אסר את טבליות ה'ליטרייל' שהוצעו כטיפול מונע לסרטן כבר משנת 1971, אך עם זאת, רופאים טבעוניים מציינים כי הליטרייל נמצא בשפע בפירות כמו ענבים, פירות יער, שקדים, נבט חיטה, נבט שעועית, גזר, זרעי פשתן, אפרסק, משמש, אגוזי מקדמיה ועוד. "ישנם גם חולי סרטן שמשתמשים בזריקות תוך ורידיות של ליטרייל, אבל כמו שכתבנו קודם - הליטרייל מכיל ציאניד שהוא רעל, והזרקה שלו יכולה לפגוע במספר מישורים כגון גרימת כאבי ראש כרוניים, קדחת, פגיעה בכבד, לחץ דם, נזק עצבי ואפילו מוות", מסכם המאמר. "מחקר שנעשה בבריטניה על ליטרייל וסרטן, הראה כי אכילת 50 גרם של ליטרייל, או 50 גלעיני משמש לחילופין - יכולה להיות קטלנית ביותר".

תגיות:ריפויסרטןמחלהויטמין B

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה