חדשות בעולם

"כך ניצלתי בנס מפיגוע התופת בכניסה לפרלמנט בלונדון"

הפגישה, שנקבעה לשעות אחר הצהריים בבנין הפרלמנט הלונדוני, הוקדמה. "אין ספק שניצלתי בנס, תמיד אני מגיע לשם בדיוק בשעת הפיגוע", מספר הניצול בהתרגשות

  • כ"ה אדר התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לוי יצחק שפירא, איש חסידות באבוב, בכיר בארגון היהודי JCC, היה אמור להיות בבנין הפרלמנט הבריטי, בעת שטרוריסט ביצע מתקפה משולבת בדיוק מחוץ לבנין.

"אנחנו נפגשים שלוש פעמים בשבוע בפרלמנט הבריטי עם מחוקקים ואנשי ממשל כדי לדון בדברים שנוגעים לחיי הקהילה החרדית בלונדון" הוא סיפר ל'בחדרי'. "הפגישות תמיד מתקיימות בשעות אחר הצהריים, אך דווקא היום הפגישה הוקדמה לשעה 12".

אתמול, באופן נדיר, הוקדמה הפגישה לשעות הבוקר. "הפגישה הוקדמה כיוון שהיינו צריכים להיפגש עם גורמי תברואה כדי לדון בנושא תגבור איסוף האשפה בשכונות החרדיות, שכידוע, לפני פסח, לא מספיק שאוספים פעם אחת את האשפה ביום.

"יצאתי בסיום הפגישה היום מבניין הפרלמנט לכיוון הבית, וכשהגעתי הביתה שמעתי על הפיגוע הקשה. אין ספק שניצלתי בנס, כי אני תמיד מגיע בדיוק בשעה שבה הייתה התקפת הטרור", הוא מציין בהתרגשות.

"אני מודה לקדוש ברוך הוא על שניצלתי מהפיגוע, ומאחל לפצועים החלמה מהירה", מסיים שפירא את דבריו.

הפיגוע המשולב הקשה התרחש אתמול (רביעי) סמוך לשעה 16:30 (שעון ישראל) בגשר ווסמינסטר שבלונדון. המחבל דרס שלושה עוברי אורח, לאחר מכן התנגש בכניסה לפרלמנט הבריטי, יצא מהרכב ותקף אנשים כשהוא אוחז במצ'טה ודקר למוות שוטר. הוא נורה ונהרג על ידי השוטרים שהוזעקו למקום. הדיונים בפרלמנט הופסקו ותנועת הרכבת התחתית במקום נעצרה. בפיגוע נרצחו ארבעה ונפצעו למעלה מארבעים.

תגיות:השגחה פרטיתלונדוןנספיגוע טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה