מעניין

אם שאיבדה את בנה התינוק נפרדת: "אלו היו 11 הימים היפים ביותר בחיי"

מתיו ולינדסיי ברנטלינגר מטולדו, אוהיו – נפרדים בדרך מיוחדת מבנם בן ה-11 יום. "התמונות הללו הן הזיכרון הכי יפה שילווה אותנו בחיים"

אא

במשך שנים רבות ניסו מתיו ולינדסיי ברנטלינגר מטולדו, אוהיו – להביא ילדים לעולם. אחרי שנים של ניסויים שלא צלחו, סוף סוף נולדו התאומים ויליאם ורייגן – אולם כבר בשבוע ה-23 להריון, התברר שוויליאם עתיד להיוולד עם מומים שונים בלבו.

ויליאם אמנם שרד את הלידה, אך נפטר לאחר 11 ימים שבילה עם משפחתו. "אלו היו 11 הימים המאושרים ביותר בחיי", אמרה לינדסיי לאחר מותו. "היות ולא ידענו כמה זמן הוא ישרוד, היה חשוב לנו לתעד כל רגע ורגע בחייו".

צלם מקצועי שהוא חבר משפחה, הסכים לבקשתה של לינדסיי לעשות אלבום משפחתי מיוחד של וויליאם עם אחותו. "התמונות מאפשרות לנו לזכור את הרגעים המיוחדים שלנו איתו", אומרים בני הזוג כיום. "אמנם וויליאם כבר לא איתנו, אבל אין לנו ספק שהוא נמצא בעולם שכולו טוב. עולם של אנשים קטנים שלא חטאו".

"אני עדיין בוכה לפעמים כשאני מסתכלת בתמונות המדהימות האלה", אומרת לינדסיי. "בחלק מהן, אפשר לראות את וויליאם כשהוא לגמרי ערני, עם העיניים היפות והגדולות שלו. לפעמים זה כואב, אבל אנחנו משתדלים להסתכל על מה שיש לנו – הילדה שלנו, ולא על מי שכבר לא איתנו. את וויליאם תמיד נזכור, והוא תמיד יהיה חלק מאיתנו. אבל המוטו שלנו הוא להמשיך הלאה, ולהסתכל על הדברים היפים שבחיים. צריך לדעת שהמוות הוא חלק מהחיים, והתמונות הללו הן הזיכרון הכי יפה שילווה אותנו בחיים"".

וויליאם ברגע של 'חיות' וויליאם ברגע של 'חיות'

תגיות:הוריםמענייןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה