בריאות ותזונה

הרופא האמריקני חולק: משחת שיניים טבעית להלבנה

מחפשים טיפ  יעיל וטבעי להלבנת שיניים? ד"ר דמיאן בראדי (באנגלית: Dr. Damien Brady) מארה"ב - חולק מתכון למשחת שיניים טבעית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מחפשים טיפ  יעיל וטבעי להלבנת שיניים? ודאי תרצו לדעת שלמעלה מ-1500 מחקרים שבדקו את רכיבי שמן הקוקוס האורגני, מצאו כי הוא מאופיין בתכונות אנטי בקטריאליות ומעולה במיוחד בכל מה שקשור לשמירה על ניקיון חלל הפה ובריאותו.

במחקר שפרסם ד"ר דמיאן בראדי (באנגלית: Dr. Damien Brady) מארה"ב, הוא כותב כי הייחודיות של שמן הקוקוס נמדדת ביכולת הפנומנלית שלו למנוע את התפשטותם של חיידקי הסטרפטוקוקוס, שהם הגורמים העיקריים לעששת.

במילים אחרות, שמן הקוקוס יעיל באותה מידה כמו משחות שיניים המכילות את הרכיב טריקלוזן – שפועל את אותה פעולה. היות ומשחות שיניים פופולאריות מכילות פלואוריד, שהתגלה כחומר רעיל ביותר שבארה"ב מפיל חללים מדי שנה בשל הרעלת פלואוריד, ד"ר בראדי ממליץ על שימוש בשמן הקוקוס כתחליף למשחות שיניים תעשייתיות, המכילות ברובן את הרעלן הכימי הלז.

להכנת משחת השיניים הטבעית יש להצטייד לדבריו בשני רכיבים בלבד – שמן קוקוס אורגני ואבקת סודה לשתייה. גם עליה מרחיב ד"ר בראדי את הדיבור ואומר כי היא מאופיינת ביכולות מדהימות של ויסות רמות החומציות בפה, חיסול החיידקים הגורמים לעששת וכן יכולת הלבנה של השן.

להכנת המשחה הטבעית לאפקט ההלבנה יש לערבב בכלי מתאים – שמונה כפיות שמן קוקוס אורגני, ומידה זהה של אבקת סודה לשתייה. מערבבים את המשחה שנוצרת היטב, ושומרים בכלי סגור – רצוי בצנצנת זכוכית. ניתן להוסיף גם טיפת שמן מנטה והמשחה שלכם מוכנה.

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה