בריאות ותזונה

איך מעבים ריסים באופן טבעי? לפניכם שלושה טיפים מנצחים

מחלות עיניים, גיל מבוגר, גנטיקה, תזונה לקויה, איפור שלא הסרנו כראוי ושינויים הורמונליים הם רק חלק מהגורמים שעשויים להשפיע על עובי הריסים, וצמיחתם. לפניכם שלושה טיפים מנצחים, לעיבוי ריסים באופן טבעי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מי לא היה רוצה ריסים יפים ארוכים ו...טבעיים? לפניכם כמה טיפים שיעשו את העבודה ביעילות מירבית, אולם בטרם נפרט אותם חשוב לנו להדגיש כי אין אנו ערבים להצלחתם, היות ולכל אחת מהנוסחאות המוצגות כאן - יש השפעה שונה מאדם לאדם. כמו כן, לעתים צריכים לנסות מספר תרכובות, ואף לחכות חודשים ארוכים בטרם רואים שינוי כלשהו. אך אתם נמנים על הזן הסובלני ולא מתייאשים בקלות, נסו את הטיפים הבאים:

שמן קיק/ שמן קיק עם אלוורה

בהיותו בעל רכיבי הזנה רבים, שמן הקיק לא רק מזין את זקיקי הריסים כי אם גם מסייע בלוחמה נגד בקטריות ושאר מרעין בישין, שמעכבים את הצמיחה.

אופן השימוש: כל שעליכם לעשות הוא למרוח את השמן בעזרת מקל צמר גפן על ריסים נקיות, לפני שאתם הולכים לישון. את השמן השאירו על הריסים עד לבוקר שלמחרת, ורק אז שטפו אותו במים פושרים. אופציה נוספת היא לערבב שתי כפות שמן קיק עם שתי כפות ג'ל אלוורה 100% טבעי, ולבצע את אותה פעולה. בבוקר שטפו את הג'ל מהריסים, בעזרת מים חמימים, וחזרו על הפעולה מדי לילה למשך חודשיים-שלושה חודשים. 

שמן זית 

בהיותו עתיר בוויטמין אי, בחומצה אלואלית ובשאר רכיבים מזינים וחיוניים - זה שנים ששמן הזית מוכר כתרופה להצמחת שיער, לרבות ריסים, באופן טבעי. מה שעליכם לעשות הוא לנקות את הריסים היטב בעזרת צמר גפן ומים חמימים. חממו מעט את שמן הזית ולאחר מכן מרחו אותו בעדינות על הריסים שלכם. ניתן למרוח את שמן הזית בעזרת מקל מסקרה 'ריק' מחומר, ולהשאיר למשך הלילה. בבוקר שטפו את את העיניים בעזרת מים חמים, אך עדיף להימנע משימוש בסבון כלשהו, מסביב לעיניים. 

קומפרסים של תמצית תה ירוק

בתה ירוק ישנם פלבנואידים רבים, שבין היתר ממריצים את הצמחת זקיקי השיער. כל שעליכם לעשות כדי לעבות את הריסים שלכם בעזרתו, הוא להכין חליטה אורגנית כלשהי, ולהניחה בצד להתקרר. בעזרת מקלון צמר גפן מרחו את הנוזל על הריסים והשאירו למשך 15-20 דקות. לאחר מכן שטפו בעזרת מים פושרים. 

חזרו על הפעולה שלוש פעמים ביום, למשך שלושה חודשים (אך הימנעו מכניסת החומר לעיניים). 

(הבהרה: העצות מתפרסמות בעקבות מחקרים ופרסומים בחו"ל. איננו ערבים להצלחת המתואר, אלא רק מביאים את המידע לידיעתכם)

תגיות:ריסיםטיפיםתזונהעיבוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה