פעילות הידברות

אתם קבעתם: אתר הידברות מתאים לכל הציבורים בישראל

תוצאות סקר אתר הידברות מתפרסמות בימים אלו, ומעידות על כך שכ-50% מקוראי האתר הם בעלי תשובה, 67.1% מהקוראים הן נשים, ויש ביקוש בעיקר ליוטיוב יהודי כשר. ואילו בקשות הצעתם להתייעלות? כל הנתונים

אא

בתום שבועיים מאז שפורסם הסקר של אתר הידברות, מתקבלות בימים אלו התוצאות המתבססות על תשובותיהם של אלפים מקוראי האתר.

בסקר ביקשנו מכם, הקוראים, לספר לנו מעט על עצמכם, כדי שנוכל להתאים אליכם את תכני האתר באופן מדויק. ביקשנו גם לשמוע על שביעות רצונכם מהאתר ועל הצעות לשיפור. התוצאות הוכיחו ראשית כל את מה שכבר היה ידוע – באתר הידברות גולשים אנשים מכל המגזרים, מכל הפלגים ומכל הסוגים. עם זאת, קרוב ל-50% מהקוראים הם בעלי תשובה או מתחזקים בתקופה זו. לעומתם, יש גם קבוצה גדולה של קוראים חרדיים או דתיים מהבית, וכן, יש גם חילוניים ומסורתיים שנכנסים לאתר. מתוך בעלי התשובה ציינו 57.7% כי בין הגורמים שהובילו אותם להתחזקות היה ארגון הידברות. קבוצה גדולה מתוכם אף ציינה שעיקר התחזקותה היה דרך האתר. 24.5% השתתפו בכנס של הידברות בארץ או ברחבי העולם, ועוד 40.4% ציינו שישמחו להגיע לכנס כזה, אם יתקיים באזור מגוריהם.

מבחינת ההתפלגות - 67.1% מהקוראים הן נשים, ו-32.9% הם גברים. הגיל העיקרי שקורא את האתר הוא גיל 20-30 מה שמהווה 38.8% מסך קוראי 'הידברות'. גם גילאי 31-40 רווחים באתר, ומהווים סך של 29.9%. קבוצת קוראים גדולה נמנית על גיל 41-50 (13.4%) וקבוצת גיל נוספת עד 20 (10.7%). בנוסף, שמחנו לגלות כי יש גם קוראים רבים שכבר חצו את גילאי 50-60, ובכל זאת הם מציינים שהם נכנסים לאתר לעתים קרובות ונהנים מהתכנים המרתקים.

64.1% קוראים של האתר הם נשואים, אך יש גם קבוצה גדולה (כ-28%) של רווקים ורווקות. אנו מבטיחים בעזרת ה' להשתדל לתת להם מענה מיוחד בנושאים המעניינים אותם בתקופת החיים המאתגרת הזו.

על השאלה "כמה פעמים ביום אתם נכנסים לאתר?", השיבו הרוב המוחלט (62.9%) שהם נכנסים לפחות בין פעמיים לארבע פעמים. מתוכם היו רבים שהעידו כי הם "הפסיקו לספור" את הכניסות היומיות לאתר. רבים מאוד גם הביעו את שביעות רצונם ממדורי החדשות ו'רץ ברשת' שהתווספו לאתר לפני כשנתיים. 58.5% אף ציינו כי היו שמחים לראות יותר חדשות ורץ ברשת, על מנת לחסוך את הצורך לגלוש באתרים אחרים.  

 

היעדים הבאים של אתר הידברות

בימים אלה אנו, באתר הידברות, שוקלים מספר כיוונים חדשים, שחלקם אף נמצאים כבר בשלבי פיתוח מתקדמים. אחת השאלות בסקר הגולשים התייחסה לכך, ושמחנו (וקצת הופתענו מההיקף) לשמוע שאתם מעוניינים באתר יוטיוב כשר. לא פחות מ-75% מהגולשים היו מעוניינים להשתמש בשירות מוזיקה כשר ומסונן, ואנו שמחים לבשר לכם שהיוטיוב היהודי של הידברות נמצא כיום בשלבי פיתוח מתקדמים, ויכלול פלייליסטים ויותר מ-5,000 שירים של האמנים האהובים והמצליחים ביותר בתחום המוזיקה היהודית.

בנוסף לכך, 44% מכם מעוניינים באתר חדשות כשר לחלוטין, עם יותר עדכונים ודיווחים, ו-45% היו מעוניינים באתר לוח דוגמת יד2, אולג'ובס ועוד.

פרט מעניין נוגע אל כשרות האינטרנט של הגולשים שלנו. 44.4% מהגולשים מחוברים לספק לא כשר (נטוויז'ן, בזק וכו'), 24.4% גולשים דרך רימון, ו-31.3% דרך נתיב, אתרוג והספקים ברמה המחמירה ביותר. לגבי גלישה דרך הטלפונים, ל-57% מהגולשים שמילאו את הסקר יש טלפון מוגן ברמה כלשהי, 16% שוקלים לעבור לטלפון כזה, ולשאר יש טלפון שאינו מוגן.

 

הפידבקים? בהחלט מחממי לב

והמחמאות הגיעו גם כן בשפע והיו מחממות וממריצות. לפניכם מדגם מהמילים החמות ששלחו הגולשים:

- האתר מושקע מאוד ונראה שחשבתם על הכל, אבל יותר מוזיקה ומילוי צורך כמו לוחות חיפוש ימנעו ממני ומעוד אחרים לעבור לאתרים כשרים פחות.

- אתר מהמםם! באמת! הייתי אומרת שלא חסר בו כלום, אבל העליתם רעיונות אז אני בעד J

- בגדול, אין זיכוי הרבים גדול כמוכם. יהי ה' עימכם הלאה. אתם נותנים לי המון!! חיות בהרצאות וכוח לעמוד בניסיונות. ייתן ה' ונזכה לראות מהרה באור הגדול של ביאת משיח יחד עם כל ישראל והמתחזקים דרככם. אשריכם!!!!!

- מאוד אוהב את כתבות-הנגד כלפי אמירות של אנשים כגון אמנון לוי וחיים יבין. זה מחזק אותי ב'דע מה שתשיב לאפיקורוס' ולגאווה היהודית.

- אתר מדהים, מעניין ומהנה, אהבתי את המגוון (חדשות, סיפורים, ראיונות עם רבנים ועוד)

- ארגון הידברות היקר, מה כבר לא נאמר עליכם? כל מה שאכתוב יהיה חיוור ואנמי לעומת מה שאתם באמת. יישר כח עצום. ואם יש משהו לשיפור לדעתי הוא בנושא החדשות. לדעתי זה חשוב מאוד להרחיב את המדור הזה שהתחלתם בו ולתת תחליף הולם ומענה הולם כדי למנוע מאנשים לרעות בשדות זרים, וכשאני אומרת שדות זרים כוונתי גם לאתרים שמתיימרים לקרוא לעצמם אתרים חרדים בעוונותינו הרבים...

- זה האתר שהכי פעיל אצלי, כיוון מעניין כשר מחזק ועדכני. כדי לשקול להרחיב הנגשת נושאים באופן כשר למשל חדשות/דרושים/צרכנות וכדו'

- אני מרוצה מאוד מהאתר. וגם ממתינה שישלחו לי את ההודעות בווטסאפ. אוהבת את ההודעות האלו. ממש מעניין. תודה רבה לכם על הכל.

- להמשיך עם הפרסומים. לפרסם יותר את אתר/ערוץ הידברות גם בערוצים אחרים, שתהיה מודעות יותר גדולה.

- להגביר את מספר שיעורי התורה הקצרים בווידיאו, שבאים להעביר מסר ייחודי. להוסיף גם חדשות אקטואליה במדור נפרד. להקים מדור נפרד לאנשים שמטילים ספק בקיום השם בעולם, עם הסברים מדעיים מדויקים המסבירים את טעותם עם דגש על התכלית בחיים והסברים איך להתמודד בחיי היום יום. צריך גם מדור נפרד המפריך את הכתות השונות בארץ.

- לאחרונה ראיתי סרטונים קצרצרים שהעליתם בנושאי יהדות. שבנוי בצורת קליפ. והאפקט העוצמתי שלו שבה את ליבי מאוד מאוד! לענ''ד, מסרים שמועברים בצורה הזאת - אין תחליף לעוצמתיות שלהם. בכל אופן הרב שדיבר שם - עשה זאת בצורה מקצועית גבוהה מאוד מאוד.

- לדעתי צריכים יותר פרסום במדיה החילונית (טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות). לפנות באופן שאינו מאיים 'להחזיר בתשובה או לשלול את דרך חייהם' אלא רוצה לחשוף אותם 'ליהדות היפה כפי שלא הכרתם', מהספה הנוחה של הצופה, מבלי להתיימר לשנות את אורחות חייו אלא כל אחד ייקח מה שהוא מסוגל להכיל. זאת כשהמטרה הראשית היא להגדיל את ההכרה בקב"ה יתברך, השגחתו הפרטית ותורת ישראל הנצחית. ושנית, לנפץ מסכים שקריים, שנובעים לצערנו מתוך בורות ופחד מהאמת.

- הידברות כיום הוא דבר חזק. כל מי שאני מכיר מדבר על זה. זה שאתם מביאים מקרים מהעולם החילוני ומקשרים ליהדות, לדעתי מושך המון.

- ילדים, ילדים, ילדים! אני מציעה לעשות תכנים של צפייה ומשחק לילדים הקטנים, ואפילו לבני נוער, שימשוך אותם כפי שסחפתם אותנו הבוגרים. הילדים הם דור העתיד.

- כדאי להקים פורום חברתי יהודי כשר עם תתי פורומים של עזרה הדדית, יעוץ במגוון תחומים, חיזוק רוחני, ליצור מעין קהילה של גולשי הידברות שבה אפשר לקבל תשובות לשאלות שונות ועזרה (לדוג' מי שמחפש דירה לשבת לאירוח, או טרמפ מסוים, או שאלה ספציפית בנושא) אני חושבת שהכח של עם ישראל הוא בקהילתיות, בערבות הדדית, ובכמות של כל הרבה אנשים מכל רחבי העולם ומכל גווני החברה הישראלית. כמובן שפורום שכזה חייב להיות מבוקר תחת מנהל שיוכל לעקוב אחרי ההודעות, ולאפשר כניסה לפורום תחת הרשמה שבה מתחייבים לשמירת הלשון ולדיבור ענייני.

- אוהבים הכל. לדעתי יש יותר מידי אזכורים של סלבס שאמרו משפט אחד חיובי על היהדות, וכבר מקבלים כותרת באתר. אבל אולי זה עוזר לחזק את קהל המתלבטים והמתקרבים ליהדות, אז אתם יודעים מה אתם עושים.

אנו מודים לכל הקוראים הרבים שהקדישו למעננו מזמנם, ומבטיחים להמשיך לחזק בכל דרך שהיא, ולקדש שם שמיים.

תגיות:אתר הידברותהידברותסקרגולשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה