חדשות בארץ

לתפארת משטרת ישראל: נשים וילדים קטנים, תושבי אלעד, לא הורשו להיכנס לעיר

הפגנה שהתקיימה אתמול באלעד הכניסה את המשטרה לפאניקה כזו, שאוטובוסים המלאים נשים וילדים תושבי העיר נשלחו לתחנת המשטרה בפתח תקווה במקום להניח להם להיכנס לעיר

אלעד (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)אלעד (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

אתמול התקיים באלעד 'יום משטרה' באמפי פארק שבעיר. גורמים קיצוניים מסוימים התנגדו לקיומו של האירוע, וארגנו הפגנה במקום.

כשנודע למשטרה על התארגנות של מפגינים מירושלים ובני ברק להגיע לאלעד, הוחלט למנוע ממפגינים מלהגיע אל העיר. המשטרה מנעה מאוטובוסים בבני ברק המלאים במפגינים לצאת לעבר אלעד, אבל לא הסתפקה בכך. הכניסה לאלעד נחסמה על ידי ניידות משטרה רבות, שמנעו מאוטובוסים רבים, ובהם תושבי העיר העושים את דרכם לבתיהם, להיכנס לעיר.

"לאוטובוס שלנו עלו שני שוטרים ממש בכניסה לעיר, והודיע לנו שאוטובוס מסתובב ונוסע לפתח תקווה", מספר ד. שהיה באוטובוס עם שני ילדיו הקטנים. "האוטובוס היה מלא נשים וילדים קטנים. חלקם פרצו בבכי. אנשים התחננו שיתנו לפחות לנשים ולילדים לרדת, שיבדקו תעודות זהות ויראו מי מתגורר באלעד ויתנו להם להיכנס. שיורידו רק בכניסה לעיר, שרחוקה ממוקד ההפגנה...כלום לא עזר".

אוטובוס אחר שנעצר באופן שערורייתי היה אוטובוס פרטי שנשכר על ידי סבא וסבתא מבני ברק שביקשו לצאת לפארק רעננה עם כל בני המשפחה המורחבת. לאחר איסוף בני המשפחה הבני ברקיים הגיע האוטובוס לאלעד כדי לאסוף את בני המשפחה המתגוררים שם – אך המשטרה סרבה בתוקף להניח להם להיכנס, והתעקשה לשלוח את הסב, הסבתא, וצאצאיהם לטיול משפחתי דווקא בתחנת המשטרה בפתח תקווה.

"עיכבו אותנו שם למעלה משעה", סיפרו נוסעים. "בחלק מהאוטובוסים הורידו את הגברים וחקרו אותם, אבל מחלק פשוט התעלמו. אחרי שעה פשוט אמרו לנהגים שהם יכולים לנסוע שוב לאלעד, וזהו".

איך מסבירה המשטרה את ההיסטריה הבלתי רגילה, שגרמה לתושבים רבים וילדים קטנים להגיע הביתה באיחור של שעתיים או יותר? מדוברות המשטרה נמסר כי: "המשטרה הרחיקה מתחומי העיר אלעד עשרות של מפגינים שהגיעו במטרה לשבש את האירוע שבו השתתפו כ5,000 איש. היו מספר אוטובוסים שהיו בהם חשודים שהגיעו להשתתף בהפגנה, האוטובוסים הורחקו לתחנת פ"ת ולאחר מכן שוחררו".

תגיות:משטרהאלעד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה