חדשות בארץ

אמו של אורון שאול: יש לי הוכחות שבני חי

"יש לי הוכחות מוצקות לכך שאורון היה בחיים כשהוא נתפס, ושהוא חי גם כיום"

אורון שאול ז"ל (צילום:יח"צ)אורון שאול ז"ל (צילום:יח"צ)
אא

שנתיים לאחר שנפל במבצע 'צוק איתן', לפחות על פי הגורמים הרשמיים, טוענת אמו של אורון שאול כי בניגוד לפרסומים, בנה עדיין חי.

בראיון ל'מעריב' אמרה אמו של אורון שאול, שהוכרז שחלל שמקום קבורתו לא נודע, כי יש בידיה הוכחות המעידות על כך שבנה אורון חי ומוחזק בידי החמאס.

בדבריה, אמרה זהבה שאול כי: "כשאורון נתפס הוא היה חי. את זה אני אומרת בוודאות מכל הבחינות – גם מבחינת הלב, גם מבחינת מה שחמאס אמר חי, וגם על פי הדוחות שהעבירו אלי. אני כאמא, מרגישה שאורון חי, נקודה. אבל אני חייבת לומר שלא רק בגלל שאני אמא, יש לי הוכחות משלי והן מוצקות. כרגע אני לא רוצה לתת אותם, אבל ברגע האמת אני אתן. יש לי הוכחות שהוא חי, פשוט ככה.

על שאלת המראיין, מדוע הסכימה כל העת שיכתבו "אורון שאול ז"ל", השיבה: "לא הסכמתי, וזאת בדיוק הסיבה שעד כה לא השתתפתי האזכרות וטקסים. אני נלחמת כל העת שלא יכתבו על אורון "ז"ל" ולא עוזר לי. לאנשים נכנס בראש שאורון לא בחיים, ואני רוצה לשנות את זה. למדינה יותר נוח להגיד שאורון חלל ולשכוח ממנו".

האם מבקשת להסב את תשומת הלב לעובדה, כי "עד כה, אף אחד לא סותר את ההערכה שאורון חי בשום מסמך או עדות. הוא חי. אני מרגישה את זה בתוכי. אני רוצה לדעת איפה הוא מוחזק ולקבל ממנו סימן חיים", אמרה.

תגיות:חמאסאורון שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה