שבת

השבת של איציק אורלב + שיר להורדה

לאחר שליווה לחופה עשרות זוגות עם להיטו החדש והמרגש "מקודשת", מתארח איציק אורלב בשאלון השבת של "הידברות סופשבוע", ומעניק את השיר החדש במתנה לקוראים

אא

 השבת מבחינתי היא... מקור הברכה, שפע, שלווה, עצירה ממרוץ החיים, נשמה יתרה. בשבת אני מרגיש בן אדם אחר גם בזכות הלבוש החגיגי, האוכל של אמא ושל אשתי, הישיבה סביב שולחן השבת, השירה שכידוע אני מאוד אוהב, וסיפורי פרשת השבוע מאבי ומורי.

סדר היום שלי בשבת... מתחיל כמובן בבית הכנסת עם קבלת השבת, השירה המיוחדת של "לכה דודי" ותפילת ערבית. משם אני הולך בשמחה לביתי, עם שני מלאכי שרת שמלווים כל יהודי בשבת. שם אנו עורכים קידוש, שרים, נושאים דברי תורה ומחזקים את הקשר המשפחתי. למחרת יש לי את הלימוד הקבוע שלי ואת שינת הצהריים הכי טובה שיש. כידוע, ראשי התיבות של שבת הם "שינהבשבת - תענוג".
 
בית הכנסת שלי... נמצא בבית מדרש "נר רחמים" של הצדיק הרב משה בן משה שליט"א, שהוא גם מורה דרכי. זה המקום שבו אני מרגיש הכי קרוב לאלוקים. זה המקום שאני מרגיש שאני יכול להוציא את כל מה שיש לי בלב.

חומר הקריאה שלי... הוא בעיקר התפילות. האמת שהיום אין לי הרבה זמן לקרוא ספרים, לכן אם כבר אני קורא ספר - זה סידור תפילה, ספר התהילים או דף גמרא שטמונה בו המון חוכמה.

אצל המשפחה המורחבת... בלי עין הרע, אנחנו שבעה אחים ואחיות, וכל אחד שונה מהשני. כל אחד עם דעות שונות וחוויות שונות, ובשבת זה בדיוק הזמן לחלוק את הכל אחד עם השני. זה גם הזמן שלי להרגיש את התואר דוד, כשכל האחיינים שלי נמצאים איתי.

כשיוצאת השבת, הדבר הראשון שאני עושה הוא... הבדלה, כדי להבדיל בין קודש לחול. בברכת ההבדלה לפני בורא פרי הגפן יש לי תפילות מיוחדות להצלחת השבוע. כידוע, זה מקום מאוד טוב להרבות בו בתפילות. אחר כך אני מחייך ושר, כדי שכל השבוע יהיה כזה. אמי שתחיה לימדה אותי שכל השבוע הולך לפי מוצאי השבת, לכן אני משתדל שיהיו בו רק דברים חיוביים.

להורדת להיט החופה המרגש "מקודשת", מתוך אלבומו הקרוב של איציק אורלב, הקליקו כאן (לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ואז Save Target as או "שמירת יעד בשם"). לצפייה בקליפ הקליקו כאן. האזנה נעימה!

תגיות:איציק אורלבשיר להורדההשבת שלימוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה