חדשות בארץ

250 משפחות תרמו את שערות ה'חלאקה' למען ילדים חולי סרטן

במסגרת פעילות מיוחדת של מתנדבי ארגון "לב מלכה", תרמו 250 הורים את שער ה'חלאקה' של ילדיהם בני השלוש עבור ייצור פאות לילדים חולי סרטן

אא

ארגון "לב מלכה" ממשיך בפעילותו ביתר שאת. בשבועות האחרונים פנה הארגון להורים לילדים בני שלוש בבקשה לתרום את השער הנגזר בטקס ה'חלאקה' לשם ייצור פאות לילדים חולי סרטן.

במהלך הימים האחרונים הגיעו הורים רבים למשרדי "לב מלכה" והביאו את השערות הגזורות. כמו כן הגיעו מתנדבי הארגון לקחת את השערות מבתיהן של המשפחות שפנו לארגון והביעו את רצונם לתרום את שערות ילדיהם. למעלה מ-250 משפחות תרמו את השיער.

החלאקה במירון (צילום: Serge Attal / פלאש 90)החלאקה במירון (צילום: Serge Attal / פלאש 90)

הרב אהרן אברמן, יו"ר הארגון אמר כי "עבור ילדים חולי סרטן, נשירת השיעור היא תופעה לא קלה. אנחנו מנסים להקל על סבלם ככל האפשר על ידי ייצור פאות עבורם". הרב אברמן מציין כי השיער שנתרם כבר הועבר לספרים מקצועיים שהחלו לעבדו ולהופכו, בתוך מספר שבועות, לפאות מוכנות עבור הילדים החולים.

בהמשך לפעילותו המאסיבית של הארגון, זו השנה השלישית שסייע ל-40 ילדים חולי סרטן, המרותקים לכסאות גלגלים, להגיע לציון הרשב"י במירון ביום ההילולא.

הרקע למבצע זה הוא פנייתם של מספר ילדים החולים במחלת הסרטן, וחפצים להגיע לציון הרשב"י ביום ל"ג בעומר, אך בשל מוגבלותם לא יכלו לעשות זאת, כיוון שאוטובוסים ורכבים פרטיים מורשים להגיע רק עד החניונים שבתחתית ההר. לשם כך התגייס צוות מורחב של נהגים ומתנדבים, ללא כל תשלום, באמצעות צי האמבולנסים של הארגון, לסייע לילדים גיבורים אלו להגשים את רצונם הטהור.

תגיות:חולי סרטןחלאקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה