צה"ל: 3 מחבלים חצו את הקו הצהוב בעזה והתקרבו לכוחות, שניים חוסלו
כוחות צה"ל חיסלו חמישה מחבלים בארבעה אירועים שונים היום - שניים ברצועת עזה ושלושה בלבנון. בצבא מדגישים: "צה"ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל"
יובל אביב
08.11.25 | 18:19



