פוריות

מנחת הטלוויזיה משתפת ומרגשת: "בהפסקה מטיפולי פוריות, קשוח מדי"

מאיה ורטהיימר שיתפה על תקופה לא פשוטה שעברה וקיבלה חיזוקים ממפורסמות אחרות: " לכל הנשים שנמצאות במצב דומה, כזה שאומר שאתן לא לבד, וזה בסדר אם גם אתן מרגישות ככה"

  • כ"ד אייר התשפ"ג
בעיגול: מאיה ורטהיימר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)בעיגול: מאיה ורטהיימר (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

המנחה והשחקנית מאיה ורטהיימר שיתפה ביממה האחרונה על תקופה לא פשוטה שהיא עוברת בחייה - טיפולי פוריות. "לצערי הטיפול האחרון בארץ לא צלח, אז אני בהפסקה מטיפולים. זה היה קשוח מדי. ההורמונים משגעים והנסיעות ממקום למקום והעבודה 16 שעות כל יום", אמרה.

"מי שעוברת טיפולים יודעת שזה מאוד מחייב", הוסיפה ורטהיימר. "מדובר על בדיקות דם כל שלושה ימים והזרקות כל יום בשעות ספציפיות. אני אוספת כוחות, ואמן שבפעם הבאה יהיה יותר קל".

הדברים שכתבה ריגשו את הרשת ומפורסמות רבות חיזקו אותה. המנחה ירדן הראל, שסיפרה כי עברה בעצמה טיפולים וילדה זוג תאומים, ציינה: "אישה שנמצאת בטיפולי פוריות ומדברת על ההרגשה האישית שלה, שהיא מרגישה פגומה וכישלון, זאת החלטה אמיצה מאוד. לא קל להודות בזה בפני עצמך, ובטח לא מול כל עם ישראל. עברתי על הראיון כמה פעמים ולא מצאתי שם קריאה לכל הנשים שלא מצליחות להביא ילדים שהן פגומות. ראיתי שם משהו הפוך לגמרי".

הראל ציינה כי "לכל הנשים שנמצאות במצב דומה, כזה שאומר שאתן לא לבד, וזה בסדר אם גם אתן מרגישות ככה. וזה בסדר אם אתן מרגישות גם משהו אחר לגמרי. כל אחת היא שונה וחווה את התהליך המורכב בדרך שלה". כתבה, ולסיום הוסיפה: "אחת שיודעת".

תגיות:טיפולי פוריותמאיה ורטהיימר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה