סלבס בהתחזקות

"בורא עולם, תודה": השחקנית פרסמה פוסט הודיה - וריגשה את הרשת

מאיה ורטהיימר קידשה אתמול שם שמיים, כאשר פרסמה תפילת הודיה פופולרית בסטורי שלה

אא

מי מאיתנו לא מכיר את תפילת ההודיה הארוכה, שלא ברור מי חיבר אותה - אך מה שבטוח הוא שהיא כבר הצליחה לגעת ברבבות יהודים, ולעשות להם שמות בלב?!

את התפילה הזו פרסמה השחקנית ואושיית הרשת אתמול (א') בסטורי שלה, וגרפה עשרות לייקים ותגובות. 

"מלך מלכי המלכים הקב"ה, אדון עולם. ריבונו של עולם. תודה", פתחה השחקנית וכתבה. "תודה שאני עומדת כאן לפניך ומודה לך. וכל מה שאומר יהיה כאין וכאפס לעומת כמה שאני באמת צריכה להודות לך. הרי על הכל אני צריכה להודות לך. כי הכל ממך הכל נתת לי בחן. בחסד וברחמים. תודה על כל הדברים בעולם. תודה על רוב רבבות פעמים שעזרת לי. תמכת בי. והושעת אותי. הצלת אותי. שימחת אותי. ריפאת אותי. שמרת עליי. עודדת אותי. תודה שאתה תמיד איתי. 

"תודה שאתה נותן לי כוח לעשות מצוות. כוח לעשות מעשים טובים. כוח להתפלל. תודה על כל הפעמים שעזרת לי ולא ידעתי להגיד תודה. תודה על כל החסדים שאתה עושה עימי בכל רגע ורגע. תודה על כל נשימה ונשימה שאני נושמת".

וגם על מה שאין לה, ורטהיימר לא שכחה להודות: "תודה לך מלך מלכי המלכים גם על הדברים שאין לי. תודה שקשה לי לפעמים. תודה שקצת עצוב לי לפעמים כי הכל לטובתי. ואפילו אם לא תמיד ראיתי שזה לטובתי. עמוק בלב אני יודעת שכל מה שמגיע ממך הוא הדבר הטוב ביותר עבורי והוא נעשה במיוחד בשבילי. בהשגחה פרטית מדויקת ומושלמת. כמו שרק מלך מלכי המלכים יכול לעשות".

"תודה שלפעמים קשה לי. כי רק כך אני יודעת להעריך את הטוב. רק אחרי שנמצאים בחושך אפשר להעריך את האור. תודה על החיים הנפלאים שנתת לי ולא אף אחד אחר. תודה שאתה תמיד שומע את התפילות שלי בורא עולם. אני מבקשת סליחה ממעמקי לבי אם היו פעמים שלא הערכתי את מה שנתת לי ובמקום לומר תודה רק התלוננתי", סיכמה. 

תגיות:הודיהקידוש השםפוסטמאיה ורטהיימר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה