הום סטיילינג

צאו מהמניפה: אם אתם מחפשים חדשנות בקירות - הגעתם למקום הנכון

לבחור צבע לקיר יכולה להיות משימה קשה ביותר כשמדובר באוהבת צבעים מושבעת. איך עושים את זה בכל זאת?

אא

לבחור צבע לקיר יכולה להיות משימה קשה ביותר כשמדובר באוהבת צבעים מושבעים שכמוני. כשאני מגיעה לבית עם קירות לבנים, אני מיד מרגישה שחסר לי משהו, ועל בסיס זה מתחילה לעשות שינויים ברהיטים כל שני וחמישי. 

אם זה לא הבית שלי ואני מרגישה יחסית חופשי עם בעלת הבית - סביר להניח שאיכנס לתפקיד המעצבת המדופלמת, ואתחיל לתת עצות מפה עד הודעה חדשה לאיזה צבע כדאי לה לצבוע, ואיפה היא יכולה להשיג פריטים משלימים שיהפכו את הבית ללא פחות ממדהים. 

רוב האנשים מקבלים את העצות שלי בחיוך. "כן, אולי מתישהו", "מעניין מה שאת אומרת, נחשוב על זה" - אבל אני יודעת שכבר בדקה הבאה הם יעברו באלגנטיות לנושא הבא, אולי מבלי לעשות את השינוי הזה או כל שינוי אחר - אף פעם. 

לרוב זה נובע מחוסר אמצעים כלכליים, אך אני תמיד אמרתי שמה שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך - הוא אף פעם לא יקר מדי, ובינינו, כולנו זקוקות לשינוי מפעם לפעם. 

אני לא בעד עומס צבעים בבית, אבל גם קירות ריקים לחלוטין (ותמונות לא נחשבות בעיניי) זה לא פיתרון לטווח הארוך - אם רוצים שינוי אמיתי בעיניים ובנשמה. 

 

אז איך יודעים מה מתאים למה?

גם כאשר החלטנו כבר לעשות את השינוי המתבקש ולצבוע קירות - לא תמיד אנחנו יודעות כיצד להתאים את הצבעים, מה יתאים למה, ואילו פריטים אפשר לשלב בתוך השינוי כדי ליצור אווירה שלימה באמת. 

אז ממה בעצם מתחילים? ראשית חשוב שתחשבו עם עצמכן לאלו צבעים אתן מתחברות יותר, והאם מדובר בצבעים שיתאימו לאווירה הכללית של הבית. את יכולה לאהוב נורא את הצבע האדום למשל, אבל בבית של שומרי תורה ומצוות - אין זה שייך לצבוע את הקירות בצבע שמסמל תעוזה וחוסר צניעות. 

כדי לעזור לך לבחור את הצבעים המתאימים, תוכלי להאזין לשיעורו של הרב זמיר כהן על משמעות הצבעים מבחינה רוחנית, שתעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. 

אחרי שהחלטת על אלו גוונים ללכת - תוכלי להיעזר בהתאמות הבאות:

 

תגיות:הום סטיילינגלאישה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה