פסח

מכירת חמץ אונליין, פסח 2023, דרך הידברות

מכירת חמץ באינטרנט באישורו של הרב זמיר כהן שליט"א, פסח תשפ"ג 2023, דרך הידברות. מכירת חמץ אונליין - בחינם ובמהירות. כנסו ומכרו את החמץ בחינם ובמהירות

  • י"א ניסן התשפ"ג
מכירת חמץ 2023מכירת חמץ 2023
אא

למכירת חמץ תשפ"ג מלאו את הטופס שלהלן: (שימו לב - אי אפשר להשתמש פעמיים באותה כתובת מייל. בנוסף, המכירה מיועד לאנשים פרטיים בישראל ולא לעסקים. לא נוכל להנפיק תעודות אישור לחנויות על מכירת החמץ)

מספר הערות חשובות

גם השנה ניתן לסדר מכירת חמץ באירגון הידברות, הארגון הגדול בעולם להפצת יהדות. הארגון ימכור את החמץ דרך המכירה המהודרת של הרבנות הראשית בת ים, בראשות הגאון רבי אליהו בר שלום שליט"א, ורבני הידברות.

אין צורך להדפיס שטר. רק מלאו את כל השדות בטופס מעלה, לחצו על אישור - והחמץ שלכם יימכר כדין לכתחילה, ללא שום חשש.

אין צורך לחכות לערב פסח! בלאו הכי המכירה תתבצע רק ברגע האחרון.

 

ניתן למלא את הטופס עד יום רביעי, י"ד בניסן בשעה 10:00. החל מהשעה הנ"ל יועברו הפרטים המלאים להליך המכירה לגוי.

בכל טופס ניתן למלא פרטי משפחה\בית אחד. אם אתם מעוניינים למכור חמץ של קרובי משפחה או חמץ שנמצא במקומות אחרים, יש למלא מספר טפסים.

אם אתם מבצעים מכירת חמץ עבור אדם אחר, יש לקבל את הסכמתו ולמלא את פרטיו המלאים.

אין צורך לציין היכן יונח החמץ במהלך החג. אך כמובן שבבית עצמו, יש לרכז את החמץ במקומות מסומנים וברורים.

המכירה מיועדת לתושבי ישראל, אירופה, אפריקה וכל מדינות המערב. היא אינה מיועדת למוכרים הנמצאים ממזרח לארץ ישראל (אסיה, אוסטרליה) כי זמן איסור חמץ שלהם מתחיל עוד קודם המכירה שלנו (השעון תלוי במיקום הבעלים ולא במיקום החמץ).

במילוי הטופס הנך מביע רצון להצטרף לניוזלטר הידברות, ולקבל תכנים ופרסומים מהידברות. ניתן כמובן לבצע הסרה בכל עת.

למה חשוב למכור את החמץ? צפו

 

שטר יפוי כח והרשאה למכירת חמץ

הרי אני החתום מעלה נותן בזה הרשאה ויפוי כח להרב אליהו בר שלום, רב העיר בת ים, לעשות בימים י"ג וי"ד בניסן שנה זו עם כל מיני חמץ שלי, ועם המקומות שמונח בהם החמץ, כאדם העושה בתוך שלו.

דהיינו: למכור לנכרי או לתת או לזכות לעצמו או להפקיר או לבטל כל מיני חמץ, או תערובת חמץ, או חמץ נוקשה, או שאר חששות חמץ באיזה אופן שיהיה בעולם, וכן חמץ הדבוק בכלים, וגם הבלוע בכלים (עם הכלים - כשאינם חייבים טבילה כשניקחים מהגוי). הן דברים שלי הנמצאים ברשותי או ברשות אחרים, הן של אחרים הנמצאים ברשותי או באחריותי באיזה דרך, והן כשאני שותף בהם באיזה דרך, לרבות מניות. הן מה שכבר נמצא ברשותי, הן מה שיכנס לרשותי בכל זמן שמכירה זו יכולה להועיל להנצל מאיסור חמץ. הן דברים הידועים לי, והן שאינם ידועים לי. הן אותם המונחים בביתי והן אותם המונחים באיזה מקום שהוא בעולם ביבשה באויר או בים. חוץ מהחמץ שאשתמש או אבער. ומותנה שאוכל לקחת מהחמץ של הגוי בעבור חג הפסח ואתחשב עמו אח"כ כפי החשבון.

כמו כן אני נותן בזה להרב הנזכר יפוי כח והרשאה להשכיר מיום י"ג או י"ד בניסן שנה זו את כל המקומות והחפצים שעליהם או בהם נמצא חמץ או חשש חמץ, שלי או של שולחי או של אחרים בכל צורה שהיא כנ"ל, לפי הזמן הנכון והמתאים שימצא לנכון, ועד כ"ג בניסן לפי הזמן המתאים והצורה שימצא לנכון. ויוכל להשכיר את המקומות הנ"ל לנכרי הן לצורך מגורים הן לצורך העמדת כליו ומטלטליו. ורשות בידו לתת לנכרי הקונה מעבר אל החמץ דרך רשותי, או דרך רשויות המושכרים או שאולים לי, עד שיגיע אל המקומות הנ"ל. וגם הנני מתחייב לתת לקונה את המעבר ואת המפתחות עד המקומות הנ"ל, בכל עת שירצה. ויוכל למוצאני על ידי טלפון/סלולארי שמילאתי בטופס.
גם יוכל ליתן לנכרי רשות למכור לאחר ללא ידיעתי וגם האחר יקבל את המפתחות כנ"ל.

וכל העניינים הנ"ל הם בין לחמץ שלי, או של שולחי, או של אותם שנשלחו משולחי וכו'. וכל הדברים הנ"ל יוכל הרב הנז' לעשותם, הן על ידי עצמו הן על ידי שלוחו, הן מדין שליחות הן מדין זכין לאדם שלא בפניו, ולכל מי שירצה, ובאיזה מחיר שירצה, ובאיזה תנאים שייראו בעיניו, וגם בהקפה, ובאיזה קנין שירצה. וגם יוכל ליקח לעצמו אם ירצה מכסף המכירה ו/או השכירות עד סך שקל חדש אחד.

ותהיה ידו כידי ופיו כפי והודאתו כהודאתי. ולא אוכל לטעון כנגדו לתקוני שדרתיך ולא לעוותי. ומוסכם ומוצהר בזה כי כל מה שיכתב או יותנה בשטר המכירה לקונה, יקיים בעל החמץ בלי כל טענות וערעור. ולא יוכל לטעון לתקוני שדרתיך לא לעוותי. כמו"כ מצהיר בעל החמץ כי הוא מסכים לאשר הרשאה זו להיות תקפה כיפוי כח בלתי חוזר עפ"י חוקי הממשלה. גם מוצהר ומוסכם כי טענת "חוזה למראית עין" או "מכירה לצרכים דתיים", או כיוצא בה, אם תיטען לגבי שטר זה או לגבי שטר המכירה לגוי, לא תהיה קבילה. גם הנני מצהיר כי חתימתי על שטר זה היא גם חתימה על שטר בוררות לעניין הנידונים הנ"ל, והרב המוכר יהיה הבורר. גם מוצהר ומוסכם כי הבורר או מי שיעביר אליו את הענין יוכל להטיל קנס בגובה שירצה על המפר מכירה זו. מוצהר ומוסכם כי כל דו"ד לגבי מכירה זו תידון בדין תורה בלבד ע"פ הוראת הרב הבורר הנזכר, ותבוצע כפסק הדין שיהיה. עוד מוסכם כי אפילו אם לא יתפוס השטר בדינא דמלכותא מסכימים הצדדים לילך אחר דין תורה ולקיימו בכל אופן שיתפוס.

ושטר הרשאה זה נעשה מרצוני וניתן בצורה גלויה ומפורסמת, ולא יפסל בחסיר או יתיר או טשטוש או מחק, ויהא תקף ככל שטרי הרשאות הנעשים עפ"י תיקון חז"ל, דלא כאסמכתא, ודלא כטופסי דשטרי, בביטול כל מודעי וכו' ובפיסול עדיהן לדעת הרשב"א זלה"ה, ולא יפסול תנאי שאינו מועיל את שאר הדברים המועילים, ולא יורע כח השטר בשום פסול שבעולם, ויתקיים כסברת הפוסק המקיים את השטר. ועל כל הנ"ל עשיתי קנין  גמור ושלם במנא  דכשר למקניא ביה.

והכל שריר ובריר ואמת וקים.

תגיות:מכירת חמץפסח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה