חדשות בארץ

"הארץ" בעמוד שער מזעזע: "מחיר המלחמה - 67 ילדים הרוגים בעזה"

כותרת ראשית בעיתון 'הארץ': "67 ילדים נהרגו בעזה. זה מחיר המלחמה", בתוספת תמונותיהם של הילדים שנהרגו בעזה, לאחר שחמאס השתמש באוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי

  • ט"ז סיון התשפ"א
אא

הבוקר (חמישי) עורר עיתון 'הארץ' סערה, כאשר עמוד השער שללו כולל 67 תמונות של ילדים תושבי עזה שנהרגו, כתוצאה ממבצע 'שומר החומות'. העיתון מתעלם באופן חסר תקדים ממותו של עידו אביגל הי"ד משדרות, בן 5 בסך הכל, ומ-4,360 טילים זורעי מוות וחורבן – שנורו במטחי אש כבדים לעבר אזרחי ישראל.

הכותרת הראשית של העיתון היא: "67 ילדים נהרגו בעזה. זה מחיר המלחמה", ובהמשך הקוראים מופנים לקרוא את סיפוריהם של הנהרגים, "שמותיהם וסיפוריהם של הקורבנות הצעירים בלחימה ברצועה".

בישראל זעמו על העיתון, וכינו אותו "ביטאון חמאס". כך צייץ ח"כ בצלאל סמוטריץ': ''אם משום מה עוד לא ביטלתם את המינוי לביטאון החמאס הזה, זו הזדמנות טובה''.

עמיחי שיקלי מ'ימינה' תקף: ''בשער עיתון הארץ לא נמצא מקום לתמונתו של ילד יהודי אחד, עידו אביגל הי"ד שנרצח מירי חמאס. כואב לי על ילדי עזה אבל החמאס הוא האחראי היחיד למותם. כך מר שוקן נראה אובדן מוחלט של צדקת הדרך, איבדתם את זה לגמרי''.

ח"כ מתן כהנא הגיב: "‏ב'הארץ' שכחו לציין שזו התוצאה של האסטרטגיה המבחילה של החמאס להשתמש בילדים כמגן אנושי, בעוד החמאס מכוון את נשקו ללב האוכלוסייה האזרחית שלנו. אני יכול להעיד על המאמצים הכבירים שצה"ל עושה כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים", הוסיף כהנא,

בשמאל הגיבו בתודות לעיתון הארץ. יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה בירך: ''מחיר המלחמה. תודה להארץ''.

ח"כ מוסי רז ממרצ צייץ: "'כבוד ענק ותודה ל'הארץ' שמביא בעמוד הראשון את תמונות 67 הילדים שנהרגו בעזה וכותב 'זה מחיר המלחמה'".

תגיות:מלחמהחמאסעיתון הארץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה