גולשים כותבים

גולשת כותבת: בזכות הידברות הגעתי לשלוות נפש

"במקרה או שלא במקרה, הגעתי לערוץ הנפלא שלכם", כותבת שרונה אייכנטל, "שם היו המון הרצאות בנושא המלחמה, וכן חיזוקים ותשובות למה בדיוק למה שחיפשתי"

אא

שלום רב,

שמי שרונה אייכנטל וברצוני לספר לכם את הסיפור האישי שלי, ואיך הגעתי אליכם - למערכת הנפלאה שלכם - ולהודות לכם על כך. הכול התחיל באותו יום ארור, שהתגלה גורלם המזעזע של שלושת הנערים החטופים. בעקבות המקרה הייתי במצב נפשי קשה והשאלות שצפו בי לא הרפו ממני, לא יום ולא לילה. לא הבנתי איך יש בורא עולם שנתן לאסון כזה לקרות.

חיפשתי תשובות עם עצמי לשאלות כל כך קשות. בנוסף לזה, התחיל מבצע צוק איתן ואיתו הגיעו האזעקות. הייתי חרדתית בצורה בלתי רגילה, ממש במצב שלא יכולתי לתפקד. חיפשתי דרך להתחזק ולעזור לעצמי.  כיוון שאני עם שני תינוקות בבית, זו לא הייתה אופציה בכלל לא לתפקד.

במקרה או שלא במקרה, הגעתי לערוץ הנפלא שלכם, ושם היו המון הרצאות בנושא המלחמה, וכן חיזוקים ותשובות בדיוק למה שחיפשתי. מצאתי את עצמי לאט לאט מתחזקת ומוצאת שלווה לנפש. לא האמנתי, שאני הבן אדם החרדתי ביותר, כבר לא פוחדת. השינוי היה מהקצה לקצה.

לעומתי, כל החברות סביבי עדיין נותרו חרדות ואובדות עצות. חשבתי לעצמי, איך אני יכולה לגרום להן להרגיש כמוני, להאמין ולהפסיק לפחד. באותה העת פרסמתם בערוץ שאתם שולחים רבנים להרצאות בכל רחבי הארץ. לא הייתי בטוחה, אבל הרמתי טלפון. אמרתי לעצמי 'נשמע מה אומרים...'. במקרה (שלא במקרה) ענתה לי בחורה מקסימה, בשם לילך, שמהרגע הראשון שדיברנו נוצר בינינו חיבור מדהים. היא עזרה לי כל כך הרבה. היא התקשרה ממש כמעט כל יום לשאול איך מתקדם וכיוונה אותי.

לא רק בעניין ההרצאה, אלא גם בפן האישי. תמיד סיפרה לי עוד סיפור מחזק, ונתנה לי עוד טיפ ועוד נקודת אור. ממש זכיתי להכיר אותה ואתם זכיתם לעובדת כזו, כי באמת אנשים כאלה הם המהות של המערכת.

בזכותה, עם כל החששות שלי, תוך שבועיים הצלחנו לארגן ביישוב ערב מדהים ומחזק לקהילה. בהמלצתה הגיע אלינו הרב המדהים, ראובן זכאים, שכולם התחברו אליו מיד, וכמובן הוא התחבר לקהל.

הוא העביר לנו ערב מרתק שקלע בדיוק למה שהקהל רצה לשמוע והיה צריך. אני חייבת לציין שאני עדיין בקשר עם הרב, ואפילו מחר הוא מגיע אלינו שוב לישוב, להעביר לנו עוד הרצאה. ממש זכינו.

אז לסיכום אני רוצה להודות לכם - מערכת הידברות - ובפרט ללילך המקסימה ולרב, ראובן זכאים, שבזכותכם אני מאמינה שעוד הרבה אנשים זוכים למצוא שלווה ורוגע -  גם במצבים קשים כאלו. אז תודה מקרב לב. שרונה אייכנטל.

תגיות:מלחמה בדרוםהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה