הום סטיילינג

סודות לאישה: ארון מסודר - מראה מתוקתק

עושם סדר בארון: כל הכול על תליית בגדים, ארגון הבגדים והארונות

  • י"ז אלול התשע"ד
אא

תליית בגדים

קיימים בשוק יותר מעשרה סוגי קולבים. הרחבים ביותר מיועדים לחליפות, הדקים ביותר, העשויים ממתכת מצופה בפלסטיק, מיועדים לחולצות דקות.

מומלץ לא לתלות סוודרים ובגדי סריג על גבי קולבים. כיוון שהסריג, הנוטה לקבל את צורת הגוף - יקבל במקום זאת את צורת הקולב...

עניבות מוטב לתלות על מתקן מיוחד ולא על גבי קולב רגיל.

קפיץ וילונות מתוח שנקבע לרוחב דלת הארון הינו מקום אכסון מושלם לתליית עניבות וחגורות. אם העניבות נוטות להחליק - ניתן לאחוז אותן במקומן בעזרת אטבי כביסה.

תלי על כל קולב בגד אחד בלבד - וכך תחסכי גיהוץ מיותר, ותקלי על ההתמצאות בארון הבגדים.

מוט תליה נוסף, בחצי גובה הארון יאפשר תליית שני טורים של בגדים קצרים כמו חולצות.

תליית בגדים על פי אורכם בארון מפנה מקום לאכסון תחת הבגדים הקצרים.

פטנט יעיל במיוחד לארונות חדר הילדים, מדבר על הארכת צוואר הקולבים עליהם תלויים בגדי הילדים, קפלו את החוט לשניים, צרי לולאה גדולה ועגולה בקצה התחתון ואת הקצה השני לפפי סביב מוט התליה, אל הלולאה תוכלי להכניס קולבים עליהם תלויים בגדי ילדים, דבר שיפנה מקום על מוט התליה וגם יסייע לילדים להתלבש בכוחות עצמם.

מגרות

את חלקן הפנימי של המגירות כדאי לצפות בטפט כדי לשמור על ניקיונן.

נצלי את כל חללן של המגירות העמוקות - על ידי אכסון פריטים פחות-שימושיים בתוך קופסאות אכסון סגורות, עליהן - כקומה שניה – תוכלי לאכסן חפצים קטנים ושימושיים יותר.

כדי למנוע מחפצים קטנים לפול ממקומם בכל פעם בה נפתחת המגירה- קבעי בעזרת נעצים סרט גומי רחב על הדופן הקדמית והאחורית, סרט מתוח זה יחזיק במקומם חפצים קטנים כמו בקבוקי תרופות, חבילת בטריות וכדומה.

ניתן לנצל מגרות ביעילות רבה יותר בעזרת קופסאות פלסטיק פשוטות, אלה מאפשרות אכסון של חפצים קטנים על פי קבוצותיהם השונות ומונעות ערבוביה, ההגדרה המדויקת ביותר שניתן להעניק למגרות המכילות הכל בכל מכל כל.

פטנט נפלא ופשוט לאכסון כל הפריטים הקטנים במגרת כלי הכתיבה של הילדים, בארגז כלי התפירה, במקום הלא כל כך מוגדר בו מאוכסנים הברגים, המסמרים ושאר אחיהם.  ומהו אותו פטנט? שקית ניילון עם סגירה הרמטית רב פעמית, או במילים אחרות שקית ניילון עם קצוות נצמדים הוא  פתרון זמין ופשוט לכל פריט בתפזורת שהיית רוצה לראות מאוכסן באופן מסודר וגם לזכור היכן הוא נמצא.

ארונות מדפים

בארון גדול ועמוק מומלץ להתקין מדפים בצורת האות 'ח' כדי שניתן היה להגיע גם לפריטים המאוכסנים בחלקם האחורי של המדפים.

ניתן להתאים מדפים צרים עם דפנות, או סלסילות אכסון ממתכת או פלסטיק לדלתות הארונות. במטבח יכולות סלסילות אלו להכיל צנצנות קטנות וחבילות מזון, ובחדר השינה - תרסיסים, תכשירים קוסמטיים וכדומה. בטרם התקנה וודאו כי המדפים אינם עתידים להפריע לסגירת הדלתות.

את הבגדים כדאי להניח בערמות על פי זמן הלבישה המיועד להם. אצל ילדים למשל נוכל להפריד בין בגדי גן, בגדי אחר הצהרים ובגדי שבת. חלוקה זו תאפשר לילדים לבחור בעצמם את בגדיהם, על פי הנחיה כללית של האם.

בגדי ילדים הנלבשים יחד, כ'סט', מומלץ לקפל זה בתוך זה, כאשר המכנסיים, לדוגמא, עוטפים את החולצה. באופן זה אין צורך להפוך את הארון או לבזבז אנרגיה יקרה כדי להתאים בין הבגדים.

במידה ומספר ילדים/מבוגרים משתמשים באותו חלק בארון, מומלץ ליצור הפרדה בין אזורי הקיפול והתליה של כל אחד מהם. הפרדה זו ניתן לבצע על ידי עטיפת המדפים בניירות בעלי צבעים שונים. ובאזור התליה - להניח קולב מעוטר, אליו קשור שקיק מפיץ ריח כסימן לגבול שבין הבגדים השונים.

את המדפים מצפים בנייר משתי סיבות שונות: הראשונה, העלמת מראה לא אסתטי של המדפים עצמם, והשניה, שמירה על הניקיון במדפים מתלכלכים. אם מטרת העיטוף הינה רק שמירת הניקיון ואילו מראה המדף נקי, ניתן לעטוף את המדף בניילון נצמד! העיטוף קל, מהיר, והמראה נותר אחיד ויפה. 

ווים דמויי קרס שניתן להבריק לכל משטח עץ יכולים לשמש אותנו במטבח לתליית פותחים, מספרים מסננת וכדומה.  בחדרים האחרים ישמשו אותנו ווי קרס לשמש לתליית שרשראות, ושורה של ברגים קטנים הנעוצים בלוח עץ יכולים לשמש לתליית עגילים.

תגיות:אישהעקרת ביתטיפוח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה