שבת

השבת של מידד טסה + שיר במתנה

הוא מופיע בלילות ולומד גמרא בימים, מתפלל בבית כנסת תימני, ונמצא כל פעם במקום אחר בסוף השבוע. מידד טסה מספר לכם על השבת שלו, ומעניק לכם להורדה בחינם את להיטו החדש "בן של מלך"

אא

השבת מבחינתי היא... מתנה שנתן לנו השם. יום מנוחה. הזדמנות לחזור על החומר הנלמד בישיבה, לראות את ההורים והמשפחה ולהעביר חוויות מהשבוע שעבר.
סדר היום שלי בשבת... בערב שבת כל המשפחה הולכת לבית הכנסת. חוזרים לקידוש וסועדים את האוכל הטעים שאמא מכינה. אני אומר דברי תורה, וכמובן שרים - לא שירים שלי אלא שירי שבת. ´דרור יקרא´, למשל. ואז קצת תה, עוגה, ובחצות אני הולך לישון.
בית הכנסת... שאני הכי מתחבר אליו, הוא בית הכנסת התימני בזיכרון יעקב, שם התפללתי מאז שהייתי ילד. מעבר לזה יש שני בתי כנסיות בחו"ל שהתרשמתי מהם במיוחד. האחד היה בוונצואלה והשני ברומא. לרומא הגענו להופעה בדינר של חב"ד. איזה פאר והדר, לא האמנתי שאני נמצא בבית כנסת. החזן היה לבוש בבגד מסורתי מיוחד. ראו שזה בית כנסת מאוד חשוב.
חומר הקריאה שלי... בהלכה אני לומד את ´חזון עובדיה´ של הרב עובדיה יוסף. במוסר את ´אורחות צדיקים´, ועכשיו גם התחלתי את ´מסילת ישרים´ לרמח"ל, ו...כמובן שגם גמרא. בנוסף אני קורא באחרונה ספר שהביא לי אביעד גיל, המפיק שלי - ´ומתוק האור´ של הרב שלמה לווינשטיין. מדובר בספר מוסר עם וורטים מעניינים.
עם המשפחה... אחיי ואחיותיי הנשואים גרים בכל רחבי הארץ, ככה שכמעט מדי שבת אנחנו נמצאים במקום אחר. בשבת האחרונה, למשל, הייתי אצל המפיק שלי, אביעד. אנחנו לא מדברים על עבודה בשבת, ואף פעם לא נמאס לי ממנו. הוא כמו אבא בשבילי.
כשיוצאת השבת, הדבר הראשון שאני עושה הוא... הבדלה, אם כי אצלנו מוציאים את  השבת קצת מאוחר מהרגיל. מיד אחר כך אני ניגש להכין  את התיק לישיבה. לפעמים אני מופיע במוצאי שבת, כך שאני מתכונן ישר להופעה. כשאני לא מופיע ויש לי זמן פנוי,  אני משחק עם האחיינים שלי או משחק במחשב.
להורדת השיר "בן של מלך", מתוך אלבומו הקרוב של מידד טסה לחצו כאן (לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ואז Save Target as או "שמירת יעד בשם").
האזנה נעימה!

תגיות:מידד טסההשבת שלימוזיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה