חדשות בארץ

הושגה פשרה בין נתניהו לכחלון: התאגיד יוקם עם חטיבת חדשות נפרדת

בתיווכו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הושגה פשרה בין ראש הממשלה לשר האוצר

  • ג' ניסן התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

לאחר 5 פגישות ושבועיים של מתח בין ראש הממשלה לשר האוצר, מסתמן כי הושגה פשרה בין השניים וכי משבר התאגיד מאחורינו – כך דווח הבוקר בערוץ 2.

על פי הדיווח, בשעות אלו מגבשים במשרד המשפטים את מתווה תאגיד השידור הציבורי ורשות השידור. מן הדברים עולה כי על פי הסיכום בין ראש הממשלה לשר האוצר התאגיד יעלה לשידור באיחור של שבועות ספורים ולא יאוחר מסוף חודש מאי. בנוסף, הצעת חוק 'הפיקוח על התקשורת' תוסר מסדר היום. הפשרה השוגה בתיווכו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

במסגרת המתווה המוסכם, חטיבת החדשות תהיה חברה עצמאית שתפעל אמנם בתוך התאגיד,  אך מנותקת ממנו, ועובדי חטיבת החדשות יהיו אנשי רשות השידור וגם אנשי התאגיד. עוד סוכם כי ראשי התאגיד, גיל עומר ואלדד קובלנץ ישארו בתפקידיהם.

בתוך כך, הבוקר נפגש נתניהו עם ראש ממשלת סלובקיה, והתייחס על קיצוץ הסיוע לאו"ם. "אני לא מוכן לשלם ולממן את ההתקפות עלינו באו"ם. אנחנו משנים את הכללים", אמר נתניהו. "יש שם התקפות ארסיות עלינו ולכן נתתי הנחיה, כבר קודם לכן, לקצץ כשישה או שבעה מיליון דולר מדמי הרישום שלנו באו"ם, ואחרי ההצבעה במועצת זכויות האדם, החלטתי להוריד עוד שני מיליון דולר. הסכום הגדול הזה, שקרוב ל – 40 מיליון שקל, אנחנו נעביר למשרד החוץ שעושה עבודה יוצאת מן הכלל וניתן להם להשתמש בו לפתח את יחסי החוץ שלנו עם המדינות שרוצות בקרבתה של ישראל ומטפחות את הידידות איתה".

תגיות:משה כחלוןביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה