חדשות בארץ

השוטרים נדהמו: כרישים מתים הוצעו למכירה במזרח ירושלים

לא יאומן כי יצולם: צוות שוטרים וחיילי מג"ב שסיירו אתמול (ג') בעיר העתיקה בירושלים, נדהמו לגלות מחזה בלתי שגרתי בעליל: ארבעה כרישים מתים על עגלת סוחר, שהיו בדרכם לשוק המקומי

הכרישים שנמצאו (צילום: דוברות המשטרה)הכרישים שנמצאו (צילום: דוברות המשטרה)
אא

לא יאומן כי יצולם: צוות שוטרים וחיילי מג"ב שסיירו אתמול (ג') בעיר העתיקה בירושלים, נדהמו לגלות מחזה בלתי שגרתי בעליל, על אחת מעגלות הסחורה: על גבי העגלה הונחו קרטונים שמתוכם בצבצו להם זנבות שנראו כשל כריש.

ככל שהתקרבו לעגלה והתבוננו במחזה המוזר, כך נוכחו השוטרים לדעת כי דמיונם אינו מטעה אותם. הם ביקשו מבעל העגלה, תושב הרובע המוסלמי, להסיר את הקרטונים, והוכו בתדהמה: מתחת לקרטונים שכבו זה על גבי זה, ארבעה כרישים שהיו בדרכם לשוק המקומי.

השוטרים מיהרו לעכב לחקירה את בעל ה'סחורה' התמוהה, ובד בבד זימנו למקום את פקחי רשות הטבע והגנים, שלקחו עמם את הכרישים. כעת מנסים במשטרה להבין מאין הגיעו הכרישים לסוחר, וכיצד זה הצליח דג שהחוק מגן עליו מפני ציד וסחר, להגיע בכל זאת אל רשתות הדייגים.

במשטרה מציינים לשבח את עירנות השוטרים והלוחמים, ש"פועלים בתא שטח צפוף אוכלוסייה. עירנותם מובילה לא אחת לחשיפה וגילי של אירועים מהסוג הזה, בנוסף לחשיפה ואיתור של חשודים".

תגיות:ירושליםכרישיםעיר עתיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה