חדשות בארץ

השוטר החזיר למפגין את כספו האבוד

שוטר שמצא שקית ובה כסף וצ'קים של אחד ממשתתפי ההפגנה, הצליח לאתר את הבעלים ולהשיב לו את כספו. "הבנתי שייתכן והכסף מיועד להתארגנות לשבת", הוא הסביר

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

מחווה מרגשת: קצין משטרה אשר התמודד ביום חמישי האחרון נגד מפגינים בירושלים, מצא ברחוב בו נערכה ההפגנה שקית ובה כסף מזומן וצ'קים. היום (ראשון) הוא השיב אותה לבעליה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי במהלך ההפגנות וחסימות הכבישים ביום חמישי האחרון, היה קצין משטרה שהבחין בשקית מלאה בכסף המוטלת בצד הדרך. מיד כשמצא את השקית ניסה הקצין לאתר את הבעלים, אך ללא הצלחה. עוד באותו ערב, כאשר הסתיימו ההפגנות, בוצעו מספר ניסיונות לאתר את הבעלים באמצעות השם שהופיע על הצ'קים שבשקית. השוטר הצליח אכן להגיע לבעלים, אך בשל השבת הקרבה, לא הספיק למסור לו את כספו.

הקצין המוצא הוא סנ"צ דורון בנאמו, שסיפר לאחר מכן: "מיד כשהבחנתי בשקית ניסיתי לאתר את הבעלים. משלא אותר ומתוך הבנה שייתכן והכסף מיועד להתארגנות לשבת של משפחה, עשינו את מירב המאמצים לאתרם".

היום הגיעה אשתו של הבעלים למשטרת מרחב ציון וקיבלה את השקית עם הכסף והצ'קים. היא הודתה לשוטרים על המאמץ הרב וציינה כי היא מעריכה מאוד את העובדה שבמהלך ההתמודדות עם ההפגנות, מצליחה המשטרה לפעול למען הציבור.

תגיות:שוטריםכסףהפגנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה