מעניין

הילד והכלב בתמונה חולים שניהם באותה מחלה – ומחזקים זה את זה

קרטר בלנקארד, ילד שחלה בויטליגו וכתמים בהירים הופיעו בפניו, רקם קשר ידידות עם כלב שחולה באותה מחלה ממש

  • כ"ה אדר התשע"ז
הילד קרטר בלנקארד והכלב הילד קרטר בלנקארד והכלב
אא

כשקרטר בלנקארד היה בגן חובה, החלו כתמים בהירים להופיע סביב עיניו. הוריו לקחו אותו לרופא, שהפנה אותם לרופא עור מומחה. לרופא העור היתה אבחנה לתת, אבל לא הרבה חדשות טובות. לקרטר, הוא אמר, יש מחלה הנקראת ויטיליגו. זו מחלה שאינה מסוכנת כלל – אבל גם אינה נעימה כלל. מי רוצה להסתובב בעולם כמו זברה, חלקו בהיר חלקו כהה? אבל זה בדיוק מה שעושה המחלה.

במסגרת הניסיונות של הוריו של קרטר לספק לו תמיכה, הם עלו על תגלית מפתיעה: גם כלבים חולים בויטיליגו. ועד מהרה, דרך הרשת, התוועדו ההורים לכלב בשם רודי שחולה בויטיליגו, וסביב עיניו יש עיגולים לבנים, על אף שפרוותו ברובה הגדול שחורה.

במשך שנה קרטר ורודי הכירו אחד את השני רק דרך מצלמת הסקייפ, אבל בסופו של דבר הצליחו בעליו של הכלב והוריו של קרטר להפגיש בין השניים. "זו המתנה הכי יפה שיכולנו לתת לו", אומרת סטפאני, אימו של קרטר. "אף אחד אחר לא יכול היה לגרום לו להרגיש טוב יותר עם עצמו כמו רודי. רק רודי, רק כלב, יכול היה לעזור לו ככה".

קרטר ורודי השתוללו יחדיו, וגם הצטלמו שוב ושוב זה לצד זה. קרטר חושב שרודי פשוט מושלם – אם כי לדעתו מספר כתמים לבנים נוספים רק ישפרו את הופעתו. "הוא צריך כמה כאלה על הגב", חיווה קרטר את דעתו, והוסיף גם שהכיף הגדול ביותר, מבחינתו, היה ללטף את רודי.

"יש לי צמרמורת כשאני נזכרת ברגע שקרטר נכנס לכאן וראה את רודי", אומרת ניקי אומבנהאואר, הבעלים של הכלב. "אני כל הזמן מתרגשת כשאני חושבת על זה. פשוט מדהים".

תגיות:מחלהכלבידידות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה