מעניין

ספא לתינוקות? יש דבר כזה, והוא מתוק להפליא

כולנו שמחים באמבטיה נעימה ועיסוי טוב בסוף יום ארוך ומפרך, כן, גם אם מדובר בתינוק בן יומו. הכירו את 'בייבי ספא פרת'  – מרכז הידרותרפי מיוחד במינו באוסטרליה, שהכניסה אליו היא לתינוקות עד גיל חצי שנה

אא

כולנו שמחים באמבטיה נעימה ועיסוי טוב בסוף יום ארוך ומפרך, כן, גם אם מדובר בתינוק בן יומו. הלקוחות של 'בייבי ספא פרת'  – מרכז הידרותרפי מיוחד במינו באוסטרליה, הם כולם תינוקות מתחת לגיל חצי שנה.

במקום תוכלו למצוא עיסויים בלעדיים בשמנים ארומתרפיים עדינים המותאמים לעורם הרך של התינוקות, שלל מיני-אמבטיות קסומות להפליא, ו'מצופים' מיוחדים שבעזרתם יכולים התינוקות לשחות במים לגמרי בעצמם.

"מדובר בפטנט חדשני שמכונה Bubby, ששומר על בטיחות התינוק בעודו במים והשימוש בו נוח ומרגיע עבור התינוק", מספרים מנהלי המכון. "בטיחות היא מילת המפתח שעמה הקמנו את המרכז הזה, וגם אמבטיות המיני שלנו מאפשרות לתינוק לנוע בחופשיות – דבר שמפתח את השרירים והעצמות שלהם. המים עצמם מטוהרים בחומרים טבעיים שונים שמצד אחד הורגים חיידקים, ומצד שני – בטיחותיים ואינם מזיקים לתינוקות".

אחרי ההשתכשכות במים החמים והנעימים, שבהם גלים רכים שתורמים לתחושת הרוגע הטבעי – התינוקות נלקחים לחדר מיוחד, בו הם זוכים לעיסוי עדין עם שמן זרעי ענבים על עורם הרך, ומהתמונות של לפני ואחרי, "קל להבין שהם מאוד נהנים".


תגיות:תינוקותפינוקספא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה