חדשות בארץ

תקרית סמוך לגדר: מחבל נהרג מאש כוחות הביטחון

מחבל פלסטיני נורה למוות כשניסה להיכנס לישראל מעזה, לאחר שזוהה עם שלושה חשודים בסמוך לגדר המערכת

  • כ"ד אדר התשע"ז
טנק, ארכיון (צילום: פלאש 90)טנק, ארכיון (צילום: פלאש 90)
אא

תקרית ירי בגבול רצועת עזה: הלילה (רביעי) מעט לאחר חצות, התקרבו מחבלים לגדר בדרום רצועת עזה בגזרת רפיח, וביצעו פעילות חשודה  בקרקע.

לאחר שזוהו באמצעים הטכנולוגיים של צה"ל, טנקים הגיבו לעברם בירי צרור פגזים לעבר חוליית הטרור. מדיווח של כלי התקשורת ברצועת עזה, אחד מהם הצליח לברוח חזרה לרצועה, שניים נוספים נפגעו ולפחות אחד מהם נהרג.

דובר משרד הבריאות של חמאס, אשרף אלקדרה, פרסם הודעה לעיתונות שבה דיווח על מותו של אחד מפעילי התנועה סמוך לגדר המערכת. "האזרח יוסף שעבאן אבו עאדרה בן 18 נהרג ושניים נוספים נפצעו בהפגזה ארטילרית מתותחים של כוחות הכיבוש הישראלי הבוקר, סמוך לשכונת אלנהדה שבמזרח רפיח". 

הדובר אישר שמצבו של אחד הפצועים קשה, וכי ההרוג ושני הפצועים הועברו לבית החולים אבו יוסף אלנגאר ברפיח. עדי ראייה בעזה דיווחו כי תותחי צה"ל ירו בשעות הבוקר המוקדמות על קבוצה של נערים ששהו בקרבת הגבול בין רצועת עזה לישראל.

במקביל, דיווחו מקורות פלסטינים על שיגור מספר רקטות לעבר ישראל, אך עד לשעה זו לא התקבל אישור רשמי לכך ולא הופעלו אזעקות בשטחי ישראל.

מצה"ל נמסר כי זוהו שלושה פלסטינים שהתקרבו אל עבר גדר המערכת בדרום הרצועה. השלושה נראו מתעסקים עם הקרקע באופן שעורר חשד כי בכוונתם להניח מטעני חבלה במקום. עוד נמסר כי כוח שריון הגיב בירי פגזי טנקים אל עבר השלושה וזיהה פגיעה בהם.

לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

תגיות:עזהיריכוחות הביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה