מעניין

רוצים מסאז' בצוואר מנחש פיתון? מצטערים, כל התורים כבר תפוסים

סלון שיער גרמני מפרסם את שירותיו של מסז'יסט יוצא דופן: נחש הפיתון של הבעלים. והביקוש? בשמים

  • כ"ג אדר התשע"ז
אא

סלון שיער גרמני מציע ללקוחותיו שירותים של מסז'יסט יוצא דופן: נחש פיתון. הסלון, הנמצא בעיר דרזדן, מציע לכל לקוח המעוניין בכך עיסוי על ידי כריכת הנחש סביב צווארו של הלקוח. הנחש, אגב, איננו עובד רשמי של הסלון אלא חיית המחמד הפרטית של בעלי הסלון.

נחשי פיתון אמנם אינם ארסיים, אבל הם קטלנים בהחלט: הם הורגים את טרפם בכך שהם כורכים את גופם סביבו וחונקים אותו. בהתחשב בכך, די מדהים שהסלון בדרזדן מוצא לקוחות שמוכנים לכרוך את מכונת ההרג הזו סביב הצוואר שלהם, אבל בעל הסלון מתעקש בראיונות לתקשורת שהנחש הפרטי שלו, מונטי, אולף להיות עדין יותר, וכי גופו, שתשעים אחוז ממנו שרירים, הוא כלי אידיאלי לביצוע מסאז' מרגיע. מומחים מצידם אומרים כי מונטי אמנם כנראה אינו מסוכן – הוא דק מידי מכדי שיוכל לחנוק אדם למוות – אבל גם אינו מועיל בכלום לצווארו של הלקוח. במילים אחרות, מונטי לא 'עושה מסאז' הוא פשוט מתנענע מעט, כדרכם של נחשי פיתון.

לקוחה בשם נאדין קנקט אומרת כי אכן חששה תחילה, אבל מונטי הפיג עד מהרה את חששותיה. "חשבתי שהוא יהיה קר, אבל לא, הגוף שלו חמים וזו תחושה נעימה מאד כשכורכים אותו סביב הצוואר, והוא עושה סוג של עיסוי".

אם השתכנעתם ואתם רוצים גם לנסוע לדרזדן ולהזמין תור אצל המסז'יסט הנחשי, צר לנו לאכזב. מונטי המפונק עובד רק יומיים בשבוע, וכל התורים שלו לשבועות הקרובים הוזמנו כבר מזמן. מחירו של מסאז' אצל מונטי, אגב, הוא 38 דולרים.

תגיות:נחששיערמסאז'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה