חדשות בארץ

אפשר לנשום לרווחה: שביתת אגד בוטלה

פחות מיממה לפני פריצת השביתה הגדולה של אגד, הודיעו ההסתדרות ואגד על כך שהשביתה נדחתה, אך הדגישו: "אם לא נשיג את מה שרצינו - נשוב לדרך המאבק"

אא

בשורה טובה למשתמשי התחבורה הציבורית: שביתת נהגי אגד בוטלה, או ליתר דיוק – נדחתה עד להודעה חדשה. כל זאת בעקבות בדיון שנערך הערב (שני) בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, ובו החליטו ההסתדרות ואגד לדחות ברגע האחרון את השביתה שתוכננה למחר. כזכור, השביתה הייתה אמורה לפרוץ מחר החל משעות הבוקר ולהשפיע על לא פחות ממיליון וחצי נוסעים.

להוראת השופטת - הצדדים הביעו את הסכמתם להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי עד ליום חמישי הקרוב, ובמהלכו תידרש המדינה להביע את עמדתה על ההסכם עם עובדי אגד. במידה ועדיין לא יתגבש מתווה מתאים, ייפגשו שוב הצדדים בבית הדין לעבודה. נציג העובדים ציין כי ההחלטה התקבלה כדי שלא לפגוע בציבור הנוסעים.

אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, הבהיר: "אף אחד לא חיפש את השביתה הזו, ואני שמח שבית הדין הבין שכל הצדדים צריכים להיכנס למשא ומתן. בית הדין קצב תשעה ימים לסיים את הסאגה הזו. ובכל זאת, אם בתום תשעת הימים האלו לא נגיע להסכמות – נחזור לדרך המאבק ולא ננוח עד שיושג ההסכם הקיבוצי".

ישראל כץ, שר התחבורה, אמר בתגובה: "על חברת אגד להתאים את עצמה לשינויים ולהתפתחויות ואין בכוונתי להתפשר. המטרה היא תחבורה ציבורית יעילה ברמה אירופאית, כפי שאנו מקדמים כיום במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית".

תגיות:שביתהאגדהסתדרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה