כתבות מגזין

"ואז זה היכה בי. אמאל’ה, אני חוזר בתשובה". יפתח דקל במונולוג מרגש

"ואז זה היכה בי: א מ א ל ' ה - - א נ י ח ו ז ר ב ת ש ו ב ה ! איזה פחד. עד אותו רגע לא קלטתי את זה באמת. מבפנים רעדתי כולי. כמעט שנחנקתי מ'האמת' עמוסת הדעות הקדומות, החרדות, והלא נודע - שהשתקפו לי פתאום מהמציאות". האמן יפתח דקל בפוסט מרגש לכבוד יום הולדתו ה-33

יפתח דקליפתח דקל
אא

האמן הצעיר והמוכשר יפתח דקל, שפרץ לתודעת הציבור אשתקד, עם אלבום הבכורה 'שמשות' – בפוסט מרגש במיוחד לכבוד יום ההולדת ה-33 שלו, כשההרהור הראשון שעובר לו בראש, ואף מקנה לפוסט את שם הנושא שלו הוא: "מעניין מה דרווין היה אומר על זה".

"לפני תשע שנים, יומולדת 24", כותב דקל. "אשתי עשתה לי מסיבה והזמינה כמה חברים בהפתעה. אחד מפה, שניים משם... היה ערב מאוד מרגש. הרגשתי אהוב ובר מזל מאוד. באותו הערב, היא קנתה לי מתנה ספר חום כזה, מהודר וגדול, שאני מאוד רציתי...ליקוטי מוהר"ן שמו. My First Kodesh Book.

"אני זוכר איך אחזה אותי תשוקה לאכול ולגמוע את כולו, אבל התאפקתי.

יפתח דקל לפני ואחרי (צילום: עמוד הפייסבוק של יפתח דקל)יפתח דקל לפני ואחרי (צילום: עמוד הפייסבוק של יפתח דקל)

"עוד חבר נכנס, ובידו ספר נוסף. אמנם כחול, נראה רגיל כזה, זה היה 'אורות התשובה'. רבע שעה אחר כך נכנס חבר שהגיע בהפתעה מחיפה, ובידו ספר חום. הוא היה הכי עבה בחבורה, נראה ממש מפעם – ועליו כתוב בזהב "כתבי בעל הסולם".

"ואז זה היכה בי: א מ א ל ' ה - - א נ י ח ו ז ר ב ת ש ו ב ה !איזה פחד. עד אותו רגע לא קלטתי את זהבאמת.מבפנים רעדתי כוליכמעט שנחנקתי מ"האמת" עמוסת הדעות הקדומות, החרדות, והלא נודעשהשתקפו לי פתאום מהמציאות.

"הלכתי לכמה שיעורים, הנחתי כמה פעמים תפילין בזמן האחרון,
אבל...אשכרה ?!זה קורה לי ?!ס ח ר ח ו ר ת. הרגשתי כאילו שאני הולך למות, אבל איכשהו עברתי את זה. בכל אופן, אמא. נהייתי דוס. חמוד יחסית, אבל דוס. ובינתיים, אני והיא התחתנו. ובת - וזקן ופאות וישיבה... ובן – ועברנו לפרדס חנה. ועוד בת – ואלבום, וחלום, ופרנסה וחיים.

"והחיים לוקחים אותי בדרך מלאת הפתעות. וכל פעם שנראה לי שעליתי על הדרך, אני מקבל כזה מסר, תחושה והבנה שאני אהוב מאוד, אבל ב-180 מעלות בכיוון ההפוך. ופתאום אתמול בלילה, שניה לפני יומולדת 33, מצאתי עצמי אומר לעצמי במקלחת: א מ א ל ה - - י ש ל י ק ו ק ו .

"ה', אשרי אדם בוטח בך
מזל טוב לי. ל"ג שנים בעולם הזה, בגוף הזה, ועדיין מופתע כל פעם מחדש מהאינסוף שיש בתוכי.
מודה לכל החברים, המשפחה והסובבים אותישבסופו של דבר אני מורכב מכולכם.
ובעיקר לאותה החברה,היחידה, אם ילדיי ואשת נעוריי. ה-חברה, שהכול שלה ובשבילה".

תגיות:תרבותבעלי תשובהמוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה