חדשות בארץ

נתניהו מאיים: "נקדים את הבחירות"

המהומה סביב הקמת התאגיד הציבורי עלולה לגרום להקדמת הבחירות. היום הודיע ראש הממשלה: "אם לא תהיה ברירה – נקדים את הבחירות"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

האם ממשלת ישראל צועדת לקראת בחירות? ראש הממשלה יצא במהלך היום בהודעה כי אם לא יתקבל סיכום ברור עם כחלון בנוגע לתאגיד השידור הציבורי, ילכו לבחירות.

בפוסט שפרסם ראש הממשלה הוא הסביר את הסיבה שבשלה הוא דורש לסגור את תאגיד השידור הציבורי: "הסיבה היחידה להקמת התאגיד הייתה התייעלות תקציבית וביטול אגרה", הוא רשם. "יעדים אלו הושגו. למעשה תקציב רשות השידור יהיה פחות מתקציב התאגיד. אם כך, בשביל מה צריך את התאגיד?"

נתניהו אף הציג את דעתו זו לפני השרים מירי רגב, יריב לוין וצחי הנגבי, שהוא זימן לפגישה (תוך כדי חילול השבת). בתום הפגישה אמרה רגב כי "התחושה היא שהגיעו מים עד נפש. אין שום סיבה לפתוח את התאגיד".

יריב לוין ציין כי נתניהו הבהיר בפגישה כי הליכוד עם 30 מנדטים יכול לעמוד על הדברים החשובים לו. "אם לא נגיע לסיכום עם כחלון נלך לבחירות".

יצוין כי במהלך היום שוחח כחלון מספר פעמים עם יצחק הרצוג, יו"ר האופוזיציה. בשיחתם הם העלו את האפשרות לקדם אי-אמון קונסטרוקטיבי. מה שאומר – הקמת ממשלה חילופית מבלי ללכת לבחירות.

תגיות:בחירותמשברממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה